blaster uitlaatgeluid
blaster uitlaatgeluid
Als ik een gaatje wil boren in de standaard uitlaat van een blaster voor een mooier(scherper) geluidje,waar moet ik dit dan doen? Vanvoor in de bocht of gewoon achter in de demper en waar precies.Heeft iemand dit al gedaan of heeft iemand hier ervaring mee?Of is er nog een andere mogelijkheid om toch via de standaard uitlaat een vetter geluidje te krijgen?
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Gat boren in de demper, moer oplassen, zo kan je altijd het gat terug dichten
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik snap jou totaal niet.....koop gewoon een andere demper!Domi schreef:hij kan open langs achter.ik kan er alleen het dekseltje afhalen.Over welke rondellen heb je het eigenlijk?En als ik een gat boor,moet t dan groot zijn of niet?Heeft iemand dit eigenlijk al eens gedaan en wat is het effect ervan?
Je gaat met boren alleen performance verliezen....
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
In de uitlaat zelf zitten er normaal schijven, je haalt er je demper af, giet er wat benzine in en fikke maar. Zo deden we dat met oude brommertjes. Je demper ziet er dan wel niet meer uit, maar maakt meer (mooier) lawaai en gaat vlugger. Na het wegbranden nog wat schuren. Kweet wel niet of dit bij quads mogelijk is.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Zit er alleen wol in? Bij caminootjes is da een soort dun metaal, alléé, das nie echt metaal... Gewoon uitbranden, benzine eraan, stekske en wachten tot wanneer het gedaan is, dan met een Dremel of dergelijke de restjes mooit uitkuisen. Bij snelheidsmotoren blinkt da gelijk een spiegelke, dus da zal geen kwaad kunnen. Laat het resultaat weten hé! Enige nadeel: de verf gaat er een beetje afzijn hé...
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"