BQR Montleban [foto's online]

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
bennyn
Quadrider
Quadrider
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 18:04
Contacteer:

Bericht door bennyn »

dit wordt weer een discussie zonder einde. Een combinatie van meerdere is de enige ideale oplossing.
Timing en organisatie van bv Mclb en pleinen of niveau van de rijders van BQR zou perfect zijn.
Beiden hebben goede en minder goede punten, voila

En iedereen moet rijden waar hij zelf wil. :engel:
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 722
Lid geworden op: di 20 jan, 2004 22:24
Locatie: ede
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

waarom word er zo moeilijk gedaan

ma wat ik vind
als je een quad gek bent ga na bqr de helle dag zie je quads
majah je betaald wat meer moet je er dan ook voor over hebben.

mclb/vbm enz enz zit je na motor's tekijken + je rijd om 9 uur ofzo 11 en om 4 uur weer eens
als je niet van motor's houwd is vbm enzo niet leuk om tezien

en over de parcours ieder heeft er leuke tussen zitte daar mee vind ik mclb en bqr /vbm/vmcf gelijk

het is ma net wat je zelf leuk vind om je zondag door tekomen.



wel effe ik vind alle bonden goed hoor rij overal dus niet dak hier een bond aan het afkraken ben ofzo iets

en jantje end van het jaar bij de eerste 3 zijn he
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
kiwi3
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: di 07 mar, 2006 21:53
Locatie: leopoldsburg

Bericht door kiwi3 »

@ bennyn , yamaha king en vyrena

GOED GESPROKEN! :knikduim: :knikduim:
sponsered by

chape- en vloerwerken Haesendonckx&Zoon--www.reytec.be--NO FEAR--groep Van Laer--D'Holda--Denicole oils-Attach--...
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

@aertgeerts: bockholtz staat er niet meer bij, maar kijk ns op de kalender... tis niet omdat je de banen niet kent dat je moet denken dat ze weiden zijn...

@atv'ke: welke banen ben je komen kijken en wanneer? Tis wel straf dat jij dat zo fantastisch weet adhv filmkes... en een mening hebben over iets van wa 5j geleden zou geweest zijn: en nu nog altij overtuigd vant zelfde, das echt een correcte mening, yeah right. En er is ni gezegd da em et ENKEL ging maken door de BQR eh, ma tis MISSCHIEN hier in de bqr da vlaeymans NOG BETER zijn lijnen gaat weten te kiezen voor de grote "platte" wedstrijden. En wa dan met Pont de Vaux, ne endurance met zon niveau, da heeft ook niet veel "berg" er in zitte hoor, dus dan is da ook ma triestig qua parkoer dan?

@GL: Mannen van de bqr bijna niet kunnen volgen op de mclb: ten eerste, wie waren die "mannen" en ten tweede: ne vlaeymans en ne brems, daar kunnen weinigen aan tippen, dus das geen goei voorbeeld. En wa zegt gij nu: een beetje lef hebben om aan uw gas te draaien en je kan meteen mee met de "subtop", das maar heel zwak uitgedrukt za. Onthou da die subtop nog zeer hoog van niveau is.

"als BQR mannen is wat diepe zandputten tegen komen dan schreewen ze een oog uit!" => jep, we eindigen allemaal als laatste als er diepe putten zijn...
"en ik vind het tog een beetje kinderachtig om aertgeerts uit te lachen enzo.. "=> wie lacht er hier kevin uit? hij lacht den bqr uit... den bqr is volgens hem maar dom
"hij mag zijn mening tog ook uiten!" => en wij mogen daar dan ni op reageren en ons eigen mening geven?
"moet daarvoor geen mensen afbreken." => nee, maar hij mag wel ne bond afbreken, ne bond die er geen centen aan verdient zoals elke andere bond. Ne bond waar dat de mens het uit VRIJE wil doet zonder betaling, ne bond die op 10j tijd fameus gegroeid is, da mag hij zonder boe of ba effe dom noemen en gij moogt da over laten komen als gewoon een bondje waar da je wa lef moet hebben, maar ni meer hoor, neenee, iedereen met wa lef kan hier vanvoor rijden...

@bennyn: ja das waar, discussie zonder einde, maar ik vind et toch straf da mensen die adhv filmkes, fotos en 2x deelgenomen te hebben ofzo al kunnen zeggen hoe dat de bqr is en da het simpel is om mee te volgen...


Ons hoort ge ook niks zeggen over ne vmcf ofzo waar da den aertgeerts reed en waar er nog 2 anderen reden ofzo.
Dat bedoel ik maar. Waarom moest hij nu zon absurd antwoord geven terwijl hij niet eens tegoei weet waarover hij het heeft... dat is mijn punt en mijn mening.

Wij hebben zeker ook onze gebreken en dat had ik ook al geschreven (voor dat hij begon) maar noem mij 1 iemand of 1 motorbond die dat niet heeft en we zwijgen erover...
Reageer alleen als je er iets van weet en voor de rest: laat ieder in zijn bond rijden en kraak niks of niemand af omda je het maar "hoort zeggen" of "ziet op filmpjes" ofzo...

Enneuh, ons hoorde ook niet zeggen dat Jan het niet goed deed, helemaal niet, tzal niet lang duren eer we hem daar vanboven zien staan en hij weet dat zelf goed genoeg dat wij dat weten en denken van hem...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Amai amai, 't gaat er hier nogal aan toe. Wou hier enkel een kort verslagje brengen hoor. :mrgreen:

Ik ken verre van alle BQR parcours maar zitten zeker paar heel mooie tussen : neufchateau, libin (permanent parcours), montleban (permanent), comines (permanent), floyon (permanent),... Daar kan MCLB alleen maar van dromen hoor. Ok, zit idd wel paar mindere tussen, maar dat heb je in MCLB ook hé.

Wees maar gerust dat Meertens en Hieff in top drie rijden in MCLB, wie dat betwijfelt heeft hen nog niet zien rijden! Op banen zoals Pamel, Westdorpe,... rijden ze probleemloos voor alle huidige MCLB rijders. Zelfs op zand durf ik ze niet afschrijven, Hieff rijdt 12de in Loon endurance op quad die hij niet kent, zie het er nog niet veel nadoen. De MCLB rijders moeten echt eens wat meer op andere wedstrijden gaan vertoeven want zijn er toch veel die niet beseffen wat er in quadwereld gebeurt.

Om het met de woorden van Oede Miere van vandaag te zeggen : de top 3 in MCLB haalt op BQR NIET de top 5, ook niet De Cuyper en Sunny. Wie in MCLB niet in top 5 rijdt gaat in BQR moeite hebben om zich te kwalificeren voor INTERS A in BQR en dat zeg ik niet om anderen de grond in te boren.

Raad echt iedere MCLB rijder aan om eens een BQR wedstrijdje mee te pikken. Floyon bvb is schitterend parcours om eens kennis te maken. Alleen al het feit dat je hele dag quads kan zien van 50 cc tot en met INTERS is toch gewoon schitterend, zelfs in Frankrijk hebben ze dat niet.

Op naar Libin zou ik zeggen !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
craptor
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1602
Lid geworden op: wo 25 feb, 2004 23:36
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door craptor »

beste quadgirl
ben er een tijdje tussen uit geweest in verband met werk
heb er nu nog een zaak bij dus het werd allemaal effe druk
heb sinds de winter weer wat meer tijd en ga me nu weer toeleggen op de racerij
ben flink aan het trainen voor pdv en bastonge ennog wat endurances
ben terug bij vls en het rijden gaat heel goed :rock:
ik kom binnenkort ook nog een paar wedstrijden bij jullie meedoen :knikduim:
groetjes rodger
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Craptor, doe je de wedstrijd van 3 juni van BQR niet ? Is iets wat door ons georganiseerd wordt. Leuk dat je terug gaat rijden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

craptor schreef:beste quadgirl
ben er een tijdje tussen uit geweest in verband met werk
heb er nu nog een zaak bij dus het werd allemaal effe druk
heb sinds de winter weer wat meer tijd en ga me nu weer toeleggen op de racerij
ben flink aan het trainen voor pdv en bastonge ennog wat endurances
ben terug bij vls en het rijden gaat heel goed :rock:
ik kom binnenkort ook nog een paar wedstrijden bij jullie meedoen :knikduim:
groetjes rodger
Jep, ik hoorde dat je in vorm was :-)
Is echt super da je terug gaat rijden en kijk er naar uit om je terug aan het werk te zien want jou zien rijden is best wel spektakel :-)

groetjes daar en hopelijk ook tot in Comines? Mooie baan en hopelijk ben ik dan terug van de partij...
ATVke
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 mei, 2007 18:30

Bericht door ATVke »

@quadgirl: i.v.m. die filmkes ik heb waarschijnlijk wel 8 filmkes gezien van een heel jaar en bij mijn weten waren die plat dus kan ik
daar wel mijn mening over zeggen! Ik heb al vernomen dat het jouw vader is die daar alles moet regelen en daarom ben
jij zo snel gepiqueerd want ik vind niet dat aertgeerts echt zo hard BQR afgebroken heeft! Jullie zeggen zelf dat het veel te laat gedaan was en dat het schandalig was DUS!
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Dit wordt een eindeloze discussie, een verloren zaak...

Lees eens boven : dat het laat was lag aan organisator, niet aan BQR, konden er niets aan doen.

@ATV'ke, ipv filmpjes te bekijken, kom eens naar één van de circuits die ik heb opgenoemd, dat zijn verre van weilanden hoor, je gaat er echt van genieten ! Hoeveel MCLB crossen worden erop weiland of veld zonder natuurlijke helling gereden ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

ATVke schreef:@quadgirl: i.v.m. die filmkes ik heb waarschijnlijk wel 8 filmkes gezien van een heel jaar en bij mijn weten waren die plat dus kan ik
daar wel mijn mening over zeggen! Ik heb al vernomen dat het jouw vader is die daar alles moet regelen en daarom ben
jij zo snel gepiqueerd want ik vind niet dat aertgeerts echt zo hard BQR afgebroken heeft! Jullie zeggen zelf dat het veel te laat gedaan was en dat het schandalig was DUS!
mijn vader die alles moet regelen? Das ni waar, het bestuur van de BQR bestaat niet alleen uit mijn vader hoor. En twas net mijn vader die ervoor pleitte die enduro af te schaffen omdat het veel te laat ant worden was. En toen men niet meewerkte omdat de eigenaar er mee dreigde iets te doen (wat moet gij ni weten, want daar hebt ge geen zaken mee) en die daarvoor in staat is, stond mijn pa er alleen voor. Dus nee, ik ben niet gepiqueerd omdat jij DENKT dat mijn pa daar alles alleen moet regelen (ge kent het systeem van toeten of blazen joh). Ik ben gepiqueerd omdat jullie dingen zeggen die niet altijd even juist zijn en gewoon omdat jullie DENKEN te weten hoe het ineen zit. En van da te laat zijn is waar, dat heb ik zelf gezegd maar kevin zei ook dat ze op e bqr dom waren enzo en anderen zeiden dat het dan maar weer een beetje lef is wa da de piloten zon niveau geeft. Allemaal zever en das waar dak kwaad van wordt... Ge moet niet alleen lezen wa ge wilt lezen eh...
En al zeker niet denken dat het mijn pa is da daar alles regelt. Komt paar keer rijden ipv filmkes te zien en informeert u tegoei, dan kunnen we nog ns praten...
craptor
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1602
Lid geworden op: wo 25 feb, 2004 23:36
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door craptor »

atvke moet jij niet effe plassen :?:

nicolaas ik probeer er te zijn :wink:
wat ik je nog wil vragen hoe zijn die ktm 560 smc viertakt blokken
zijn die geschikt voor cross :?: aangezien jullie er ervaaring mee hebben
thanks :knikduim:
en voor die andere mensen ;fracios hazendonk is iemand die zich 200 PROCENT
inzet voor de quads :buig: :buig: :buig:
er moesten meer van dit soort mensen zijn :!:
dus ophouden met zeiken en meer gas geven
ATVke
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 mei, 2007 18:30

Bericht door ATVke »

Lees eerst eens alles goed voor je zoiets zegt meid! Want aertgeerts heeft niet gezegd dat de BQR dom is maar dat de parcours niet geslaagd zijn en dat heeft hij ook gezegd over de MCLB dus zo moet je niet beginnen e!
Hij komt er maar op neer dat er zo mooie plaatsen zijn in Walonië waar er heel mooie natuurlijke hellingen zijn en dat het voor iedereen toch veel toffer zou zijn als je op zo een mooi parcour zou kunnen rijden. Daar moeten jullie ook eerlijk in zijn e!

Maar ik denk er het mijne over en jullie het undere en we zullen hier de discussie maar stoppen want zo heeft het geen nut om verdere te discussieren want iederen wilt zijn standpunt behouden.
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

ATVke schreef:Lees eerst eens alles goed voor je zoiets zegt meid! Want aertgeerts heeft niet gezegd dat de BQR dom is maar dat de parcours niet geslaagd zijn en dat heeft hij ook gezegd over de MCLB dus zo moet je niet beginnen e!
Hij komt er maar op neer dat er zo mooie plaatsen zijn in Walonië waar er heel mooie natuurlijke hellingen zijn en dat het voor iedereen toch veel toffer zou zijn als je op zo een mooi parcour zou kunnen rijden. Daar moeten jullie ook eerlijk in zijn e!

Maar ik denk er het mijne over en jullie het undere en we zullen hier de discussie maar stoppen want zo heeft het geen nut om verdere te discussieren want iederen wilt zijn standpunt behouden.
quote van Kevin: "men geeft dan een cross 5 km verder op een wei vind ik nogal dom"
Die "men" die slaagt op bqr, dus ik veronderstel dan dat hij BQR dom noemt... En zoals no limit al aanhaalde, wij rijden veel wedstrijden op zon banen. 5j geleden toen kevin ns ne keer kwam rijden misschien niet, maar nu wel dus heeft hij dat niet te zeggen. Dus we zijn net eerlijk, daarom dat ik er zo zot van wordt omdat jullie niet weten welke banen we NU hebben. Dat is het.
Iets van 5j geleden kan je toch niet vergelijken met nu? Daar moet jij ook eerlijk zijn. En zo is de discussie begonnen. Dan zegt hij nog dat Jan iedereen ferm naar huis zal rijden op mclb pleinen... Dat is iets wat hij toch niet weet, want de bqr heeft er niet gereden buiten in Comines en daar was het niet dat Jan lengtes voor had. Jan zal inderdaad daar hoogstwaarschijnlijk winnen, maar daar kunnen we niet 100% zeker van zijn. Snap je? Ik zeg echt geen dingen waar ik van vermoed dat ze zo gaan zijn. Dat is mijn punt. Tis gewoon dat als je er niet deel van uitmaakt, dat je zo van die dingen niet moet zeggen. Ik zeg toch ook nisk over mclb of vmcf of vbm ofzo omdat ik daar niet rij...

Snap je wat mijn punt is?

Natuurlijk willen wij (en iedereen denk ik) mooie banen met vele hellingen (neit dat we nu te klagen hebben) maar je moet de organisators weten te vinden eh. Het gaat er helemaal anders aan toe dan op de "gewone" bonden die al jaaaaren hun vaste grote clubs hebben die organiseren... Dat heb je hier niet. En dat is wat ik bedoel: men denkt te weten hoe het in mekaar zit en dan vanalles zeggen, dat kan niet. En het was niet de bedoeling om zo te reageren maar als ik dan zie wat men schrijft, dan kan ik er echt met mijn kopke niet bij vanwaar ze het allemaal halen. En nog iets: gelijk jij het nu hierboven schreef, zou ik heeeel goe mee kunnen leven, dan had ik mss nog gezegd over het "organisator-gedoe dat anders is" maar voor de rest schrijf jij het fatsoenlijk en objectief en dat was hij en sommigen even niet... voilakes, das nog mijn antwoord. Ik denk dat diegene die de bqr nu meemaken 100% weten wat ik bedoel.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

De Ardennen is idd heel mooi en mooie hellingen, maar het is er niet anders dan hier : ene na het andere wordt verboden. Zo zijn er ook bij MCLB heel wat mooie locaties verdwenen. Je kan moeilijk verwachten omdat het in Ardennen is dat er crossen gegeven zullen worden op de mooiste locaties. Tenslotte moet je nog altijd eigenaar vinden die wil verhuren en organisator die het zich wil aantrekken, want er komt geen 300 deelnemers af op een BQR. Concreet is het simpel : heb je regen en komen er maar 100 piloten of minder af dan mag je blij zij als je uit de kosten geraakt.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Plaats reactie