BQR Montleban [foto's online]

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
speedyke80
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 186
Lid geworden op: za 05 feb, 2005 23:20
Locatie: Antwerpen (Kontich)

Bericht door speedyke80 »

quadgirl, laat die boel toch draaien, als ze het beter weten laat het dan zo, wij weten beter, toch?
zeker geen energie in zo een mensen steken, die hebben niks anders te doen. :wink:
YAMAHA 450 YFZ
gesponsord door:
VLS, PIRANHA RACING, TEGELBEDRIJF DAELEMANS, GRIP GEAR (seatcovers)
doubletracing
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
Locatie: atvland

Bericht door doubletracing »

dat bqr mannen mee kunnen in de mclb heb ik ondervonden aan die marc bolland in westdorpe waar er heeeeel veel putten lagen en om dan te stranden 10 sec.van sunny kan je al serieus met een quad overweg denk ik.De ardennen zijn inderdaad heel mooi van landschap om te crossen maar dan zit je natuurlijk met de afstand zoals altijd met de bqr behalve in komen dan.langs de ene kant mogen we dan nog blij zijn dat er een quadklasse is in de mclb zodat we hier in onze streek wekeleijks kunnen crossen.om eerlijk te zijn zou ik veel liever bqr rijden maar ik haakte altijd af voor de afstand naar de parcours en als je dan hoort dat het soms zo laat kan uitlopen en je moet de maandag gaan werken vind ik da ook nie zo intressant...nu ik een caravan heb en kan overnachten op de cross ga ik me vanaf volgend jaar in het bqr circus wagen omdat ik ook geen liefhebber van putten en die remkippen van solo's enzo,en het voordeel dat je hebt is zoals gezegd je heel de dag quads aan het werk ziet.Ik ga men jaar mclb afwerken maar dan ga ik ook bqr rijden denk ik.en mclb is volgens mij een goeie springplank voor achteraf beetje mee te kunnen in bqr.voila das mijne uitleg erover 8)
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

Ik persoonlijk bedoelde ni van niveau ofzo maar gewoon dat er dingen gezegd worden die men denkt te weten en die absoluut ni zo zijn. Da was mijn punt.

Ja Marc Bolland is ferm gestegen qua niveau. En hou ook Kjell Op De Beeck in de gaten. Komt van blasterkes en heeft vant weekend een schitterende top tien plaats gereden.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ik denk dat Doublet de nagel op de kop slaat, correct en nuchter beoordeeld hoe het werkelijk in elkaar zit. Het uitlopen van vorige is echt wel uitzonderlijk, normaal moet prijsuitreiking tegen 19 u gedaan zijn.

De verplaatsingen zijn idd wat verder maar de parcours maken van vaak de verplaatsing goed.

Up to Libin zou ik nogmaals zeggen !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

No Limit YFZ schreef:Ik denk dat Doublet de nagel op de kop slaat, correct en nuchter beoordeeld hoe het werkelijk in elkaar zit. Het uitlopen van vorige is echt wel uitzonderlijk, normaal moet prijsuitreiking tegen 19 u gedaan zijn.

De verplaatsingen zijn idd wat verder maar de parcours maken van vaak de verplaatsing goed.

Up to Libin zou ik nogmaals zeggen !
Kben echt kei benieuwd naar wat voor een baan het zou zijn. Tzou een vaste baan zijn en de waalse bond hebben er al op gereden, maar vind niet meteen fotos...
Plaats reactie