balljoint a-arm blater
balljoint a-arm blater
hallo ben bezig met een grote revisie van me blaster en ben het volgende probleem tegen gekomen de balljoint van de onderste a-arm is naar zijn grootje nu was eigenlijk mijn vraag waar kan je die dingen halen ik heb namelijk even bij yamaha gekeken maar daar staan ze niet op de lijst als reserve onderdelen !!!!!! heeft iemand dit al eerder meegemaakt en zo ja wat heb je er aan gedaan of is het nu de bedoeling dat je een nieuwe a-arm mag gaan kopen lijkt mij een beetje overdreven voor een ball joint alleen een nieuwe arm dus als iemand suggestie's heeft graag !!!!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ik heb een keer zo eentje gebroken althans het draadeind dat door je remklauw heenprikt. En idd iedereen zei me dat ik een nieuwe A-arm moest kopen. Maar bij mijn quad (oud en amerikaans model) Kon je de fusees er zo uitdraaien. Toen ik een nieuwe arm(200 euro!!) kreeg paste deze ook nog eens niet. UIteindelijk kon ik via Becon toch die balljoints los bestellen(100 euro!!!!!!) en Kan ik weer rijden. Maar zoals ik al zei die van mij kon ik er uitdraaien met een haaksleutel. Bij de nieuwere zitten de kogels erin geperst. dus helaas
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"