KW Suspension velagings veren
ja die heb ik ook gezien maar zijn die wel iets waard van kwaliteitwally schreef:http://quad-world.de/quad-stoßdämpfer ... e64b0004fa
(ff copy/paste...)
compleet! is niet duur he.
ik heb gezien dat je zelf de kleur en de lengte kunt kiezen!
dat vindt ik wel interesant!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ziet er zelfde 'kwaliteit' uit als van de vele rijstpapquads...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
http://www.kwsuspensions.de/uk/30_Produ ... /index.php
(Engelse link)
Ik zou het toch niet vertrouwen, enkel de veren inkorten. Dan moet je veer toch sowieso gerevalved worden?
(Engelse link)
Ik zou het toch niet vertrouwen, enkel de veren inkorten. Dan moet je veer toch sowieso gerevalved worden?
-
- Quadrider
ja dat zijn er van sumo die zijn enkel verkrijgbaar voor yamaha!raptorke660 schreef:hoe kan je nu een product beoordelen op foto en prijs, vraag eens aan Bad Boy for life die heeft zulke veren steken en is daar zeer tevreden vanNo Limit YFZ schreef:Ziet er zelfde 'kwaliteit' uit als van de vele rijstpapquads...
Volgende week worden voor Kevin zijn Raptor KW's besteld
Ik ga niet oordelen over een produkt dat ik niet ken, maar ik kies voor KW omdat ik er reeds jaren lang ervaring mee heb en tot op vandaag super tevreden ben van de kwaliteit en garantie.
Andere topmerken in verlaging zijn H & R en Bilstein, die zijn dus ook al actief in quadverlaging.
Ik ga niet oordelen over een produkt dat ik niet ken, maar ik kies voor KW omdat ik er reeds jaren lang ervaring mee heb en tot op vandaag super tevreden ben van de kwaliteit en garantie.
Andere topmerken in verlaging zijn H & R en Bilstein, die zijn dus ook al actief in quadverlaging.
-
- Quadrider
airwolf schreef:ja dat zijn er van sumo die zijn enkel verkrijgbaar voor yamaha!raptorke660 schreef:hoe kan je nu een product beoordelen op foto en prijs, vraag eens aan Bad Boy for life die heeft zulke veren steken en is daar zeer tevreden vanNo Limit YFZ schreef:Ziet er zelfde 'kwaliteit' uit als van de vele rijstpapquads...
@ airwolf zijn voor alle merken beschikbaar en die SuMo dat staat voor SuperMotard
is trouwens voor jou quad ook beschikbaar
ja en over veren is hier al oneindig over gepraat en iedereen heeft zijn mening daarover
DBM performance
ja ofwa ik had dat is opgezocht en ik vondt ze enkel voor yamaha!raptorke660 schreef:airwolf schreef:ja dat zijn er van sumo die zijn enkel verkrijgbaar voor yamaha!raptorke660 schreef: hoe kan je nu een product beoordelen op foto en prijs, vraag eens aan Bad Boy for life die heeft zulke veren steken en is daar zeer tevreden van
@ airwolf zijn voor alle merken beschikbaar en die SuMo dat staat voor SuperMotard
is trouwens voor jou quad ook beschikbaar
ja en over veren is hier al oneindig over gepraat en iedereen heeft zijn mening daarover
thanks raptorke660!