Mijn KW's liggen hier sinds donderdag.
Volgende week worden ze geplaatst en dan zal ik hier zeggen wat ik er van vind.
Greetz,
D.
KW Suspension velagings veren
Ben er zeer tevreden over.billy schreef:heb gezien dat de kw veren gemonteerd zijn,wat vind je ervan en heb je moeilijkheden ondervonden bij het installeren?
Wegligging is super!
Montage is niet zo simpel en wordt afgeraden om zelf te doen, maar heb het toch gewaagd.
Klemmen gebruikt van autoveren, deze waren iets te groot waardoor de veer niet genoeg
dichtgeschroefd kon worden en daardoor niet zo simpel af te nemen was.
Het opzetten van de KW veren was een fluitje van een cent, daar de lengte van de veren
korter is en enkel de kortje veertjes moeten ingedrukt worden om veerpoot vast te klemmen.
Deze korte veertjes dienen om de lege ruimte op te vullen die ontstaat wanneer de veerpoot
volledig wordt uitgerokken en kunnen makkelijk met de hand worden samengedrukt.
Op mijn 700 heb ik alleen op de achterste veer zo'n pot staan en de veer moet er langs de andere kant uit.billy schreef:heb mijn voorste schokdempers eens bekeken,je heb onderaan die pot om hem te regelen in hardheid,en die steunt op 2 metalen bolletjes,hoe doe je deze 2 bolletjes weg?kan je deze indrukken?of moet je deze eruitslaan
Als de veer wordt samengedrukt, kan je die schijf waar de veer tegen duwt wat omlaag schuiven en er is een gleufje
in waardoor je hem eruit kan schuiven.
ok,morgen zal ik dat eens forceren gé,kzal jullie dan eens een fotootje laten zien van mijn quad voor en na...
Toegevoegd na 61 uur 27 minuten:
heb ze vandaag gemonteerd...
Toegevoegd na 61 uur 27 minuten:
heb ze vandaag gemonteerd...
raptor 660,trailtech vapor,white brother full exhaust,custom colour,kw veren,goldspeed veerhoezen,goldspeed banden,tusk tankdop