welk model moet ik kopen
welk model moet ik kopen
in december ga ik een nieuwe quad kopen , nu is de vraag ik zit met 2 modellen in mijn hoofd .
een ltr 450 of een raptor 700.
laat jullie raad maar komen.
rij nu nog met een ltz 400
een ltr 450 of een raptor 700.
laat jullie raad maar komen.
rij nu nog met een ltz 400
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
voor mij het zelfde antwoordwantjes #9 schreef:ga je veel crossterreinen gaan opzoeken: LTR
ga je voor enduro en/of baan: rappy 700
ga je voor alles: rappy 700
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Deze vraag komt elke week wel 3x voorbij geloof ik.
Een 450 en 700 zijn totaal niet te vergelijken.
Dat is bijna zoals; ik heb besloten een auto te gaan kopen maar ik twijfel nog tussen een terreinwagen en een sportwagen.
Een 450 en 700 zijn totaal niet te vergelijken.
Dat is bijna zoals; ik heb besloten een auto te gaan kopen maar ik twijfel nog tussen een terreinwagen en een sportwagen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Misschien moet de link naar "zoeken" wat groter, en misschien in een opvallend kleurtje, en met lichtjes errond en dan nog een hoop pijlen in de richting ervan, en... Om maar te zeggen dat de zoekfunctie tegenwoordig bijna niet meer gevonden wordt, of dat er geen moeite meer gedaan wordt om ze te gebruiken... In korte tijd las ik al topics die vele malen de revue gepasseerd zijn, zelfs quasi dezelfde topics die een dag ouder/jonger zijn dan elkaar en in een ander onderdeel van het forum staan...
Wou ik maar even vermelden... Ik wil helemaal niet voor ruzie zorgen. Ik weet wel dat het vaak van nieuwere leden komt en die zullen zeggen dat ze het niet wisten (kan ook zijn, maar sommige doen gewoon de moeite niet), maar toen ik hier pas was, had ik toch dadelijk door dat de zoekfunctie een handig dingetje was...Een PB naar mensen met dezelfde quad doet ook wonderen...
Wou ik maar even vermelden... Ik wil helemaal niet voor ruzie zorgen. Ik weet wel dat het vaak van nieuwere leden komt en die zullen zeggen dat ze het niet wisten (kan ook zijn, maar sommige doen gewoon de moeite niet), maar toen ik hier pas was, had ik toch dadelijk door dat de zoekfunctie een handig dingetje was...Een PB naar mensen met dezelfde quad doet ook wonderen...
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
-
- Quadrider
-
- Quadrunner