###BLACK 350 R STREETMACHINE###

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Ja dat vond ik er ook van en daarom heb ik ze dadelijk besteld :wink: Het stomme is dat we pas die handvaten op het nieuwe traitech stuur hebben gezet en nu er weer vanaf moeten :verymad:

Maar ja zo blijven we bezig hé :lol:

Gisteren nog met de airbrusher gebeld ( alé haar, het is een vrouw ) en vandaag hebben we afgesproken om de neus van de Raptor binnen te brengen want we zien haar vandaag op een US car meeting vandaag in Stekene. Het zal ongeveer 1,5 week duren, maar krijgen hem dan volledig afgewerkt terug met de speciale blanke lak en alles 8)

De airbrush zelf vinden we heel toepasselijk bij de Raptor van Kevin, maar ja de 1 gaat het prachtig vinden en de ander weer niet. Maar dat is dan weer een kwestie van smaak hé :mrgreen:

Zelf zien we bvb niet graag een hoop stickers, maar dat is natuurlijk weer onze mening. Wij zijn meer voor de cleane look :D

Dus binnenkort de foto's.

Eind volgende week bestellen we dan de KW veren om extra te verlagen :honger: , zit er alleen maar mee in mijn hoofd hoe ik die ga monteren met mijn gekwetste voorpoot :roll: . Het is juist daarom dat we wachten met bestellen tot het einde van de week, omdat ik mijn eigen ken en dan mijn hand ga forceren. Dus op die manier zijn we al iets verder in het genezings proces. :wink:

@ FUBAR en enkele anderen

Idd ik had gezegd dat er voorlopig een beetje rustig aan gaat gedaan worden, maar het is gewoon een ziekte net zoals vroeger in de tuning. Er zitten hier verschillende ex tuners die me zeer goed kennen en weten hoe ik ben :mrgreen:
raptorke660
Quadrider
Quadrider

Bericht door raptorke660 »

@ charger voor die kw's, Kevin heeft toch ook 2 handen dat kan hij toch als 16 jarige kid :) en samen met jouw ene hand erbij dat maakt 3 moet da zeker lukken had je zover niet gewoond(135km) had ik wel een handje komen toesteken zene want hier bij me thuis is het ook bijna elke dag sleutel dag :)
DBM performance
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

Charger69 schreef:Ja dat vond ik er ook van en daarom heb ik ze dadelijk besteld :wink: Het stomme is dat we pas die handvaten op het nieuwe traitech stuur hebben gezet en nu er weer vanaf moeten :verymad:

Maar ja zo blijven we bezig hé :lol:

Gisteren nog met de airbrusher gebeld ( alé haar, het is een vrouw ) en vandaag hebben we afgesproken om de neus van de Raptor binnen te brengen want we zien haar vandaag op een US car meeting vandaag in Stekene. Het zal ongeveer 1,5 week duren, maar krijgen hem dan volledig afgewerkt terug met de speciale blanke lak en alles 8)

De airbrush zelf vinden we heel toepasselijk bij de Raptor van Kevin, maar ja de 1 gaat het prachtig vinden en de ander weer niet. Maar dat is dan weer een kwestie van smaak hé :mrgreen:

Zelf zien we bvb niet graag een hoop stickers, maar dat is natuurlijk weer onze mening. Wij zijn meer voor de cleane look :D

Dus binnenkort de foto's.

Eind volgende week bestellen we dan de KW veren om extra te verlagen :honger: , zit er alleen maar mee in mijn hoofd hoe ik die ga monteren met mijn gekwetste voorpoot :roll: . Het is juist daarom dat we wachten met bestellen tot het einde van de week, omdat ik mijn eigen ken en dan mijn hand ga forceren. Dus op die manier zijn we al iets verder in het genezings proces. :wink:

@ FUBAR en enkele anderen

Idd ik had gezegd dat er voorlopig een beetje rustig aan gaat gedaan worden, maar het is gewoon een ziekte net zoals vroeger in de tuning. Er zitten hier verschillende ex tuners die me zeer goed kennen en weten hoe ik ben :mrgreen:
jaja charger we kennen je wel!
als de quad zo proper gaat worden als de auto's dan staat ons nog t'1 en t'ander te wachten! :wink:

moest je hulp nodig hebben mag je het altijd vragen!
als ik de kans heb om te komen doe ik dat met plezier! :wink:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

hey allen bedankt voor jullie hulp aan te bieden , maar het zal niet nodig zijn want met zo een zoon als Kevin komt dat wel dik in orde .
Mijn probleem is alleen dat hij ook nog naar school moet en in het weekend zijn er de meetings. Daar komt dan nog eens bij dat ik nogal ongeduldig ben en ik dan niet kan wachten dat die van school terug is :lol: :D

Maarja het zal deze keer niet anders kunnen , ik zal deze keer toch moeten wachten :mrgreen:
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Idd deze keer zal hij toch moeten wachten tot ik thuis ben enz (maar ik zal maar niet te grof zijn anders krijg ik die gipspoot op mijn hoofd en dat is pijnlijk :D :lol: )

Vandaag de neus afgeleverd , alles komt dik in orde , alles word gedaan naar mijn goesting en heb hem binnen de 2 weken terug , tegen dan heb ik ook de kw veren en de billet handvaten en dan kom ik terug buiten.

Ik heb ook donderdag mijn juiste bouten aangekregen voor mijn velgen want ik kon niet rijden (die bouten waren niet konish), maar dat is nu ook opgelost.

:rock:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

Charger69 schreef:hey allen bedankt voor jullie hulp aan te bieden , maar het zal niet nodig zijn want met zo een zoon als Kevin komt dat wel dik in orde .
Mijn probleem is alleen dat hij ook nog naar school moet en in het weekend zijn er de meetings. Daar komt dan nog eens bij dat ik nogal ongeduldig ben en ik dan niet kan wachten dat die van school terug is :lol: :D

Maarja het zal deze keer niet anders kunnen , ik zal deze keer toch moeten wachten :mrgreen:
das graag gedaan!
als quadrijders moeten we mekaar steunen! :wink:
geduld das iets mooi als ge dat hebt!
maar in mijn woordenboek staat dat ook niet :lol: :lol: :lol:
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

zo staat hij er nu bij :p :

Afbeelding

:wink:
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

kaal :p ga zo verder :duimhoog:
Yamaha
Quadrider
Quadrider

Bericht door Yamaha »

Kan niet wachten op die neus! maare help je je pa wel ff een "handje"? :mrgreen: Die arme man kan nu natuurlijk nog maar de helft. :p Naja Charger iig veel sterkte en ga vooral zo door met z'n tweeen :wink:

Greets!
Chaufeur YPR 44 painfbat Havelte

On route to Afganistan...
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

die neus gaan mensen mooi vinden en er gaan er ook niet mooi vinden maar ieder mag zijn mening zeggen . ik ben zelf ook benieuwd hoe het gaat uitzien :D en hoe laag dat hij komt met die veren enz en hoe het zal uitzien met de handvaten , ik ben heel benieuwd :lol: :duimhoog:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:die neus gaan mensen mooi vinden en er gaan er ook niet mooi vinden maar ieder mag zijn mening zeggen . ik ben zelf ook benieuwd hoe het gaat uitzien :D en hoe laag dat hij komt met die veren enz en hoe het zal uitzien met de handvaten , ik ben heel benieuwd :lol: :duimhoog:
jij niet aleen!
wij zijn ook nieuwsgierig hoor! :wink:
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

Daar volg ik in...
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

dan zijn we al met verschillende :D :buig:
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

voor het weekend heb ik mijn neus terug (alé die van de raptor) :p met de airbrush erop en normaal heb ik ook de rest dan :wink: :duimhoog:
Yamaha
Quadrider
Quadrider

Bericht door Yamaha »

:knikduim: en al wat moois om te laten zien? :p

Greets
Chaufeur YPR 44 painfbat Havelte

On route to Afganistan...
Gesloten