LT-R450 Supermotard
verdikke ik was net iets na 13h daar, en je had mij zeker herkend gehad
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
en hoe zit het nu met de stevigheid van die blokjes, springen gaat niet , maar een wheelie kan je dat ermee trekken en landen zonder dat er iets stuk gaat na verloop van tijd? of een vluchtheuvel sprongetje?
is misschien zowiezo beter dat je de veren aanspant dat ze minder fel ingaan of hoeft dit niet?
zoals je al aan mijn vragen merkt is den deze het ook aan bekijken voor een setje . maar eerst mijn spoor verbreders achter
is misschien zowiezo beter dat je de veren aanspant dat ze minder fel ingaan of hoeft dit niet?
zoals je al aan mijn vragen merkt is den deze het ook aan bekijken voor een setje . maar eerst mijn spoor verbreders achter
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
wel iche das goed dat je dat vraagt ik vroeg me dat ook al af maar wist nie goe hoe ik het in een zin moest formuleren!ICHE schreef:en hoe zit het nu met de stevigheid van die blokjes, springen gaat niet , maar een wheelie kan je dat ermee trekken en landen zonder dat er iets stuk gaat na verloop van tijd? of een vluchtheuvel sprongetje?
Beetje laat nog, maar kom: Staat super mooi die verlaging!
@ ICHE: Over vluchtheuvels springen is geen probleem, heb ik ook al meermaals gedaan, en de blokjes zijn nog een mm verschoven...Die vraag van jou stelden enkele andere nog toen Kevin zijn kit plaatste...Ik vind het niet onmiddellijk, maar Kevin en Charger69 zullen je wel kunnen antwoorden op je bovenstaande vraag...Wat ik wel weet is dat het dus wel degelijk goed blijft zitten, als je er geen tafels en dergelijke mee neemt tenminste
@ ICHE: Over vluchtheuvels springen is geen probleem, heb ik ook al meermaals gedaan, en de blokjes zijn nog een mm verschoven...Die vraag van jou stelden enkele andere nog toen Kevin zijn kit plaatste...Ik vind het niet onmiddellijk, maar Kevin en Charger69 zullen je wel kunnen antwoorden op je bovenstaande vraag...Wat ik wel weet is dat het dus wel degelijk goed blijft zitten, als je er geen tafels en dergelijke mee neemt tenminste
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --