Maar met de eifeltoren rij je ook niet over de crossbaanKrisZ400 schreef:De eifeltoren is tot nu toe ook nog niet uit elkaar gevallen heSlOoT schreef:Ik hoop maar voor ze dat die klinknagels goed zijn anders dan valt de hele quad uit elkaar
Can-Am DS450
Wat is een UTV? Klinkt als een maanlandingsvoertuig?Ralph schreef:Op de site staat een filmpje over het frame, beloofd veel goeds. Zo'n 11 kilo lichter.
19 mei komt de volgende editie.
Ik lees net dat ze ook bezig zijn met een UTV
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Vraag me af of de alu frames wel de goede keuze zijn voor quads. Ik blijf er toch wat bedenkingen bij hebben.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Berichten: 977
- Lid geworden op: di 25 okt, 2005 21:47
- Locatie: zuid-limburg
- Contacteer:
Volgens mij hebben die bedenken wel een kern van waarheid: http://www.kfx450central.com/forum/inde ... wtopic=332
Als je naar Cannondale kijkt denk ik van niet. In al die jaren dat ik op de verschillende Cannondale fora zit heb ik nog nooit gehoord van problemen met het frame.No Limit YFZ schreef:Vraag me af of de alu frames wel de goede keuze zijn voor quads. Ik blijf er toch wat bedenkingen bij hebben.
Maar dat Kawasaki frame kun je ook niet vergelijken met een Cannondale frame. Het frame van de Kawasaki is duidelijk minder sterk en ook lang niet zo mooi laswerk als Cannondale.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrider
- Berichten: 384
- Lid geworden op: ma 06 mar, 2006 03:53
- Locatie: POPERINGE
- Contacteer:
Waarom zou een alu kader problemen geven als je ziet dat in de race motorwereld de alu chassis al decenia ingeburgerd zijn.
Bombardier is al langer bezig met aluminium dan al de rest daar ze in de vliegtuigbouw zitten en het werken met klinknagels spek voor hun bek is daar bij vliegtuigen nog altijd gebruik wordt gemaakt van revetten of klinknagels. Tenslotte zijn ze al bezig met ontwikkeling van deze machine van 2001
het wordt een sterk staaltje techniek van onze canadezen
puur race , geen reverse , etc
wel komen er verschillende versies op de markt als een ds450x of baja, een race versie en een gewone baanversie.
pk's zal deze motor wel uitbraken, dat is duidelijk
goed voor de competitie,
levering pas in 2008 met europese homologatie
Ja ja up to Can-Am , follow no one
Bombardier is al langer bezig met aluminium dan al de rest daar ze in de vliegtuigbouw zitten en het werken met klinknagels spek voor hun bek is daar bij vliegtuigen nog altijd gebruik wordt gemaakt van revetten of klinknagels. Tenslotte zijn ze al bezig met ontwikkeling van deze machine van 2001
het wordt een sterk staaltje techniek van onze canadezen
puur race , geen reverse , etc
wel komen er verschillende versies op de markt als een ds450x of baja, een race versie en een gewone baanversie.
pk's zal deze motor wel uitbraken, dat is duidelijk
goed voor de competitie,
levering pas in 2008 met europese homologatie
Ja ja up to Can-Am , follow no one
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
trx geometrie en lange armen dat ding belooft wat, en ik heb wel vertrouwen in het aluminium.
Laatst gewijzigd door Frank MB op wo 16 mei, 2007 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 214
- Lid geworden op: do 16 nov, 2006 17:46
- Contacteer: