wat voor hond heb je?
een electrische shok van een omheining voor dieren kriebel ook alleen maar als je daar tegen zit
waarom zou dat dan niet lukken voor honden
k heb 1 keer een hond in de regen met zn staart tegen zo'n omheining zien lopen omdat hij achter een paard wou rennen en sedert dien heeft hij nooit nog achter een paard gezeten
ik zelf heb een cezarke thuis
waarom zou dat dan niet lukken voor honden
k heb 1 keer een hond in de regen met zn staart tegen zo'n omheining zien lopen omdat hij achter een paard wou rennen en sedert dien heeft hij nooit nog achter een paard gezeten
ik zelf heb een cezarke thuis
doe bij jezelf ook dan zo'n kastje om je nek !Moorverken schreef:Eens hij de grens een eindje gepasseerd is krijgt hij geen schokjes meer.
Dit is echt niet gevaarlijk indien je het op de juiste manier gebruikt. Ik heb de grens afgebakend met vlagjes zodat hij duidelijk weet tot waar hij mag gaan. Na een tijdje weet hij héél goed waar de grens ligt. Dan geleidelijk aan de vlagjes weggenomen.
Het gebeurt zelden dat Tibo een schokje krijgt doordat hij bij de waarschuwing terug keert.
10% luck
20% skill
50 % concentration power and will
5 % pleasure
50 % pain
100 % peace to remember my name ! ! !
20% skill
50 % concentration power and will
5 % pleasure
50 % pain
100 % peace to remember my name ! ! !
[quote="Mitchell"][quote="Moorverken"]Eens hij de grens een eindje gepasseerd is krijgt hij geen schokjes meer.
Dit is echt niet gevaarlijk indien je het op de juiste manier gebruikt. Ik heb de grens afgebakend met vlagjes zodat hij duidelijk weet tot waar hij mag gaan. Na een tijdje weet hij héél goed waar de grens ligt. Dan geleidelijk aan de vlagjes weggenomen.
Het gebeurt zelden dat Tibo een schokje krijgt doordat hij bij de waarschuwing terug keert.[/quote]
doe bij jezelf ook dan zo'n kastje om je nek ![/quote]
toch niet erg, loop mooi binnen de lijntjes en je voelt niets
Het gebeurt zelden dat Tibo een schokje krijgt doordat hij bij de waarschuwing terug keert.[/quote]
doe bij jezelf ook dan zo'n kastje om je nek ![/quote]
toch niet erg, loop mooi binnen de lijntjes en je voelt niets
hey,
Ik heb 2 honden: een border collie en een malteser
Border Collie is 2 jaar oud nu en vraagt zeer veel inspanning. Het is echt een werker waar je constant moet mee bezig zijn. Het zijn echt lieve honden en hun baasje is alles voor hun.
Hier een foto van de Border Collie toen ik mijn derbi nog had. Nu moet deze plaats maken voor de blaster.
cheese
En van de malteser heb ik nu geen foto's maar het is toch maar een saaie hond Beesje is dan ook al 16 jaar!
Ik heb 2 honden: een border collie en een malteser
Border Collie is 2 jaar oud nu en vraagt zeer veel inspanning. Het is echt een werker waar je constant moet mee bezig zijn. Het zijn echt lieve honden en hun baasje is alles voor hun.
Hier een foto van de Border Collie toen ik mijn derbi nog had. Nu moet deze plaats maken voor de blaster.
cheese
En van de malteser heb ik nu geen foto's maar het is toch maar een saaie hond Beesje is dan ook al 16 jaar!
$t!ng! counter-strike & quads!
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrunner
- Contacteer:
dit is pure dierenmishandeling en niks andersMoorverken schreef:Eens hij de grens een eindje gepasseerd is krijgt hij geen schokjes meer.
Het gebeurt zelden dat Tibo een schokje krijgt doordat hij bij de waarschuwing terug keert.
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
mijn aquarium,
mijn Betta Splendis (kempvis)
sharky
en er zetten er nog 20 andere bij , zoals maanvissen, Clown botia's, kili visjes, tetra's.
mijn Betta Splendis (kempvis)
sharky
en er zetten er nog 20 andere bij , zoals maanvissen, Clown botia's, kili visjes, tetra's.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider
- Contacteer: