Show your car!
zal ik eens een foto posten van mijn autoo'tje, is van 2001 maar ziet er nog altijd uit.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn Auto
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
hier komt mijne voiture
seat ibiza 1.9 tdi van bj 1997
hij is wel nie proper maar ik heb geen ander foto's
zo is hij nu;
hij hangt vooraan iets hoger dan achteraan maar k'ben pas naar de keuring geweest!:mrgreen:
velgjes worden binnenkort opnieuw gespoten!
en dit kleur had hij tot over 2 jaar!
t'is mijne auto wel nie hé!
seat ibiza 1.9 tdi van bj 1997
hij is wel nie proper maar ik heb geen ander foto's
zo is hij nu;
hij hangt vooraan iets hoger dan achteraan maar k'ben pas naar de keuring geweest!:mrgreen:
velgjes worden binnenkort opnieuw gespoten!
en dit kleur had hij tot over 2 jaar!
t'is mijne auto wel nie hé!
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Mijn auto sinds Februari, 2007 Audi a4 S-line 2.0 TDI (136 pk)
Laatst gewijzigd door yamaha4life op do 17 mei, 2007 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Die van mij zit net boven de 180 000km, dus het wordt tijd om de distributieriem te vervangen. Voor de rest ook nog geen kosten aan gehad, hopelijk kan ik er nog enkele jaartjes mee voort.airwolf schreef:ik ben heel content van de mijne hij heeft bijna 180000km en ik heb er nog geen kosten aan gehad!
Zou je aub geen afbeeldingen willen quoten?
ja ik ga de mijne deze zomer vervangen!Alfredo schreef:Die van mij zit net boven de 180 000km, dus het wordt tijd om de distributieriem te vervangen. Voor de rest ook nog geen kosten aan gehad, hopelijk kan ik er nog enkele jaartjes mee voort.airwolf schreef:ik ben heel content van de mijne hij heeft bijna 180000km en ik heb er nog geen kosten aan gehad!
Zou je aub geen afbeeldingen willen quoten?
mag ik vragen waarom je dat erbij zet voor dei foto's?