wie bestelt wel eens uit duitsland
wie bestelt wel eens uit duitsland
He jongens ik een vraagje wie van jullie bestelt wel eens uit duitsland voor quad spullen.
ik wou even weten of je douane kosten moet betalen want duitsland is een EU land dan moet je tog geen kosten te betalen bij de douane?
ik wou even weten of je douane kosten moet betalen want duitsland is een EU land dan moet je tog geen kosten te betalen bij de douane?

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

Het meeste wat ik voor auto ,motorfiets en nu ook mijn quad koop,
koop ik op ebay Duitsland.
Er komen geen extra kosten bij van de douane of zo.
Alleen de verzending is wel redelijk duur omdat ze naar het buitenland moeten sturen en ook niet iedereen verstuurd naar België.
Ik heb gisteren nog nieuwe 14" ITP velgen besteld voor 380 euro,kompleet met schroeven en naafdoppen.( + verzending 40 euro)
Ik heb eens hier rondgebeld en hier vragen ze zo rond de 550 euro voor een stel velgen.
En in Duitsland is nu ook 19% Btw ,vorig jaar was dit nog 17%
grt.
koop ik op ebay Duitsland.
Er komen geen extra kosten bij van de douane of zo.
Alleen de verzending is wel redelijk duur omdat ze naar het buitenland moeten sturen en ook niet iedereen verstuurd naar België.
Ik heb gisteren nog nieuwe 14" ITP velgen besteld voor 380 euro,kompleet met schroeven en naafdoppen.( + verzending 40 euro)
Ik heb eens hier rondgebeld en hier vragen ze zo rond de 550 euro voor een stel velgen.
En in Duitsland is nu ook 19% Btw ,vorig jaar was dit nog 17%
grt.