RP QUAD TUNING FEVER
ow owkee als jij wilt helpe vind ik ut ook best
setup:
access streak 50cc cilinder
originele cab.
origineel luchfilter
enz enz...
wat is wel anders?!
technigas quadder...
power one vario...
6,5 gr rolletjes...
meer niet:P
hij deed het redelijk met de technigas quadder, maar hij trok nie so hard, dus ik hed op aanrade van robbert-paul de power one vario besteld, die zit er nu onder, maar nu komt ie tot de 15 a20 niet weg...en de rest wat je in het vorige bericht kon lezen
mischien ken jij me helpen?!
setup:
access streak 50cc cilinder
originele cab.
origineel luchfilter
enz enz...
wat is wel anders?!
technigas quadder...
power one vario...
6,5 gr rolletjes...
meer niet:P
hij deed het redelijk met de technigas quadder, maar hij trok nie so hard, dus ik hed op aanrade van robbert-paul de power one vario besteld, die zit er nu onder, maar nu komt ie tot de 15 a20 niet weg...en de rest wat je in het vorige bericht kon lezen
mischien ken jij me helpen?!
Je koppeling zorgt ervoor dat je makkelijk weg komt (onder de 20kmh), je zal dus aan de afstelling moeten werken (drukveer en trekveertjes wat strakker).
Misschien ook eens lichtere rollen proberen voor je vario, maar hij mag ook geen overtoeren gaan maken!
Misschien ook eens lichtere rollen proberen voor je vario, maar hij mag ook geen overtoeren gaan maken!
Laatst gewijzigd door Mika op do 17 mei, 2007 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
owkee ik ga wel ff wat probere...
Toegevoegd na 20 uur 26 minuten:
owkee, we gaan weer "on topic" vandaag is jasper (me buurjongen) naar yss geweeest en heeft een set vere meengenomen... we begonnen met de voorvering...die heb ik er opgezet...en hij doet ut uitstkend...nu blijf je langer op de weg liggen...inplaats van dat ie gelijk op 2 wiele gaat hij is ook ZEER confortabel...
de kleur van de veer is wit... foto's volgen nog...
voor de access rijders onder ons zijn deze vere aan te raden!
de achtervering in tegenstelling was wat van mindere kwaliteit...hij zate te ver in...dus daar ging hij nog een andere veer voor regelen...
voor meer vragen over yss vering en verkoop stuur even een mailtje naar: WickeD
Toegevoegd na 57 minuten:
owkee hier zijn de foto's
[/b]
Toegevoegd na 20 uur 26 minuten:
owkee, we gaan weer "on topic" vandaag is jasper (me buurjongen) naar yss geweeest en heeft een set vere meengenomen... we begonnen met de voorvering...die heb ik er opgezet...en hij doet ut uitstkend...nu blijf je langer op de weg liggen...inplaats van dat ie gelijk op 2 wiele gaat hij is ook ZEER confortabel...
de kleur van de veer is wit... foto's volgen nog...
voor de access rijders onder ons zijn deze vere aan te raden!
de achtervering in tegenstelling was wat van mindere kwaliteit...hij zate te ver in...dus daar ging hij nog een andere veer voor regelen...
voor meer vragen over yss vering en verkoop stuur even een mailtje naar: WickeD
Toegevoegd na 57 minuten:
owkee hier zijn de foto's
[/b]
owkee. ik heb de buurjonge gesproken, de hyperpro veringen zijn waarschijnlijk niet voor de quad leverbaar, maar wel yss racing veren zijn wel te krijgen. http://www.yss-europe.com/series_eco302.html#
op die site staan die veringen, maar dat zijn gasveringen, die veringen zijn dacht ie rond de 110 euro stuk, best veel dus. maar daar kan nog 10% korting af
er is ook een optie om van yss racing andere vering te krijgen, dat zijn geen gasveringen en niet instelbaar, de prijzen daarvan zijn rond de 65 euro en daar komt nog 10% korting overheen.
hier een afbeelding:
[/img][img]
welke van de 2 zijn het nu?
op die site staan die veringen, maar dat zijn gasveringen, die veringen zijn dacht ie rond de 110 euro stuk, best veel dus. maar daar kan nog 10% korting af
er is ook een optie om van yss racing andere vering te krijgen, dat zijn geen gasveringen en niet instelbaar, de prijzen daarvan zijn rond de 65 euro en daar komt nog 10% korting overheen.
hier een afbeelding:
[/img][img]
welke van de 2 zijn het nu?