Yamaha YFZ250

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Yamaha YFZ250

Bericht door SlOoT »

http://www.atvscene.com/machines/yamaha/project-yfz250

1 ding vind ik wel heel raar. Ze vervangen de 450 motor voor een 250 motor en inneens wordt de quad 45 kilo lichter :?
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

ik vind het ook wel heelveel
maar wel een heel gaaf ding
en vergeet niet dat er meer af gaat dan allen het blok
accu / startmotor / bedrading / gelijkrichter / koelven /verlichting

maessen bouwt ook dit moois, en heeft weleens gezecht dat het minder weegt dan een blaster

maar nogmaals 45kg is veel
never drive faster then your angel can fly
Tom61
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tom61 »

BIj de MON rijdt er al 1 mee
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Stond er overlaatst bij Maesen ook zo geen te koop ?
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Kun je beter W-tec met CRF250 kopen, gaan loeihard en ongeveer zelfde prijs als bij Maessen. Trouwens redelijk wat problemen met die yamaha 250 blokken, vraag maar aan Kelly Verbraeken, die heeft er met één gereden.

Gerucht gaat trouwens dat Yamaha met 250 4-takt gaat komen ter vervanging van Blaster, nieuwe modellen van Yamaha worden in eerste 14 dagen van juni bekend gemaakt in Las Vegas. Verder is er ook sprake van YZF450 met injectie en Rhino met 700 motor.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
# 69 NikkY
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door # 69 NikkY »

bij de mon zijn er inmiddels 2 en die hebben egt geen problemen die blokken lopen heel goed grte nikky
Tom61
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tom61 »

No Limit YFZ schreef:Kun je beter W-tec met CRF250 kopen, gaan loeihard en ongeveer zelfde prijs als bij Maessen. Trouwens redelijk wat problemen met die yamaha 250 blokken, vraag maar aan Kelly Verbraeken, die heeft er met één gereden.

Gerucht gaat trouwens dat Yamaha met 250 4-takt gaat komen ter vervanging van Blaster, nieuwe modellen van Yamaha worden in eerste 14 dagen van juni bekend gemaakt in Las Vegas. Verder is er ook sprake van YZF450 met injectie en Rhino met 700 motor.
Heb je hem weer wat is er nou mis met een yamaha jongen :? w-tec is alles en yamaha is kut zeker :? en un yamaha gaat toch ook hard
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

daar gaan we weer :D
never drive faster then your angel can fly
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

khad een 2takt 250 blok toffer gevonden
maja die groene boomneukers weeral...
Pure adrenaline attached with a license plate !
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Tom61 schreef:
No Limit YFZ schreef:Kun je beter W-tec met CRF250 kopen, gaan loeihard en ongeveer zelfde prijs als bij Maessen. Trouwens redelijk wat problemen met die yamaha 250 blokken, vraag maar aan Kelly Verbraeken, die heeft er met één gereden.

Heb je hem weer wat is er nou mis met een yamaha jongen :? w-tec is alles en yamaha is *** zeker :? en un yamaha gaat toch ook hard
Zowel Honda als Yamaha gaan heel hard, laat daar in duidelijk zijn. Ik ben helemaal niet tegen yamaha, ben vroeger een yamaha rijder in hart en nieren geweest, maar merk gewoon uit de praktijk dat we minder problemen hebben met Honda dan met Yamaha.

Niet alle Honda's zijn trouwens beter, als je kijkt naar de huidige TRX blokken dan is het haast even erg gesteld als bij Suzuki op gebied van versnellingsbak problemen. Vind het trouwens heel bizar want normaal zouden de TRX blokken sterker moeten zijn dan de CRF blokken.
Tom61
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tom61 »

jah vroeger :lol: maar als je veel tuned kan het ook kapot he dat zal ook wel een van de redenen bij kelly zijn geweest maar dan ligt het toch niet aan het blok maar aan de tuner
blasterjoris
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door blasterjoris »

kelly is niet echt een betrouwbare bron... die schakelde zo hard terug met die 250 dan blijft geen enkel blok heel :roll: :roll:

en ik vraag me af of zo'n wtec wel zo goedkoop is, ga maar is bij mease praten dan heb je een yamaha voor stukken minder als zo'n wtec... :roll:

maar tot zover kan de wtec honda de yamaha 250 lang nie bijhouden.. hier bij de mon

maar ieder zijn ding zulle we maar zeggen :roll:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

blasterjoris schreef: en ik vraag me af of zo'n wtec wel zo goedkoop is, ga maar is bij mease praten dan heb je een yamaha voor stukken minder als zo'n wtec... :roll:
Een W-tec 250 met Wilbers kost 13868 € ex btw zonder korting, met Ohlins PRX 14324 €

Je moet natuurlijk alles vergelijken hé : tegen dat je YFZ verbreed hebt, andere vering, bredere as, stuurdemper, hoger stuur, nerf bars, ... en motor ombouwen naar 250 zal je niet ver van die prijs zitten.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

blasterjoris schreef: maar tot zover kan de wtec honda de yamaha 250 lang nie bijhouden.. hier bij de mon
Ik volg MON zo niet maar resultaten hangen voor groot deel van piloot af, als je ziet hoe Jacintha Liebaert en Doppagne in BQR rijden met de 250 dan is dat toch vrij indrukwekkend vind ik.

Ieder zijn ding hoor, goed voor die jongens dat ze winnen op MON dan.
Tom61
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tom61 »

No Limit YFZ schreef:
blasterjoris schreef: maar tot zover kan de wtec honda de yamaha 250 lang nie bijhouden.. hier bij de mon
Ik volg MON zo niet maar resultaten hangen voor groot deel van piloot af, als je ziet hoe Jacintha Liebaert en Doppagne in BQR rijden met de 250 dan is dat toch vrij indrukwekkend vind ik.

Ieder zijn ding hoor, goed voor die jongens dat ze winnen op MON dan.
DIe Doppange is maar een onsporftief gastje die kan echt niet tegen zijn verlies en zo goed kan hij niet rijden want joris die hier boven iets gezegd heeft won gewoon van hem en zijn machine was egt niet super getuned en die van doppange was net een vliegtuig die blaster dan

van die prijs van un w-tec 250 zit un yamaha 250 toch wel onder hoor
Plaats reactie