Show your car!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Robby heb vandaag je terreinwagen zien staan en ziet er zeer goed onderhouden uit.
Groffe banden trouwens, daar rij je niet zo snel mee vast zeker.
Mag er wezen
Mag er wezen
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quad Expert
- Contacteer:
nu je het zegt... ben net aan je quad bezig geweestcobby schreef:Robby heb vandaag je terreinwagen zien staan en ziet er zeer goed onderhouden uit.
Mag er wezen
en nee,rij niet zo snel vast de 1ste foto kom ik uit een beek gekropen,maar was net te steil... dus moeten uittrekken
greetz
Aha draag er zorg voor het is men enige
die raptor is van een vriend met kapote rollement denk ik.
Hoop ze donderdag te mogen komen halen, ma we zien wel he
On topic:
Mijn wagen is geen foto waard maar er staan hier een paar mooie op.
die raptor is van een vriend met kapote rollement denk ik.
Hoop ze donderdag te mogen komen halen, ma we zien wel he
On topic:
Mijn wagen is geen foto waard maar er staan hier een paar mooie op.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
R32 chassis my ass.ticoquad schreef:nee dat zijn ze inderdaad niet maar de auto is een r32 chasie hoe je dat wil noemen met een 4motion lijn dus dat wil zeggen hij is omgebouwt naar een r32 maar dat was hij eerst niet. als u wilt kom ik wel even u kant op dan kunt u het met u eigen ogen zien. ik heb daar geen probleem er mee hoor ik ben dagin daguit op de weg. Dus zeg het maar dan kunt u ook gelijk een stukje rijden er mee.Yamaha Grizzly 700 schreef:Een r32 uitvoering? was die auto dan te bestellen met een r32 pakket? en bumpers + uitlaat zijn ook niet van een r32...
Je golf is een 1.8T en niet eens eentje in de gti uitvoering.
hij is van 11-12-1998 en op 07-02-2003 geïmporteerd naar Nederland
Op 21 mei 2007 is hij op naam gezet dus waarschijnlijk is ie niet eens van jou
Oh ja ik heb een ferrari enzo maar mijn camera is nu ff stuk
alé ger zorg maar dat je een fototoestel hebt ik wil bewijzen zien!ger schreef:R32 chassis my ass.ticoquad schreef:nee dat zijn ze inderdaad niet maar de auto is een r32 chasie hoe je dat wil noemen met een 4motion lijn dus dat wil zeggen hij is omgebouwt naar een r32 maar dat was hij eerst niet. als u wilt kom ik wel even u kant op dan kunt u het met u eigen ogen zien. ik heb daar geen probleem er mee hoor ik ben dagin daguit op de weg. Dus zeg het maar dan kunt u ook gelijk een stukje rijden er mee.Yamaha Grizzly 700 schreef:Een r32 uitvoering? was die auto dan te bestellen met een r32 pakket? en bumpers + uitlaat zijn ook niet van een r32...
Heb je in Brustem die Witte EVO 3 Gezien?(bouwj 1995)massi schreef:ik zal mijne bak is poste
honda integra type r en zit nu aan een kleine 210pk binne maand pak meer
was vorig weekend in actie te zien in brustem sprint.
ik hem ook nog paar andere auto's ze
mijne del sol (in goede tijd)
heeft een goei 200pk
de civic
en had 220pk en is nu binne voor opbouw turbo binne paar maand klaar en een slordige 350pk
[/url]
Is van een vriend van mij en wordt nog verder "gekitteld" .13.04 sec 400m verder YAHOOOOOOOOO
Dat is toch snel zenne (heb het aan den lijve mogen ondervinden!)
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
1-0ger schreef:R32 chassis my ass.ticoquad schreef:nee dat zijn ze inderdaad niet maar de auto is een r32 chasie hoe je dat wil noemen met een 4motion lijn dus dat wil zeggen hij is omgebouwt naar een r32 maar dat was hij eerst niet. als u wilt kom ik wel even u kant op dan kunt u het met u eigen ogen zien. ik heb daar geen probleem er mee hoor ik ben dagin daguit op de weg. Dus zeg het maar dan kunt u ook gelijk een stukje rijden er mee.Yamaha Grizzly 700 schreef:Een r32 uitvoering? was die auto dan te bestellen met een r32 pakket? en bumpers + uitlaat zijn ook niet van een r32...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
He Teunie Eat a Big Fat D ick wat weet jij nou wat voor auto ik heb. Zit die auto onder jou kont NEE DUS. Je kijkt naar mijn kenteken op de RDW en dan kom je zeggen wat daar op de site staat. Ik heb expres mijn kenteken zo gelaten dat iedereen kan zien wat voor auto het is. Normaal haal ik het altijd weg dus kom maar niks zeggen wat ik heb of niet hebt.ger schreef:R32 chassis my ass.ticoquad schreef:nee dat zijn ze inderdaad niet maar de auto is een r32 chasie hoe je dat wil noemen met een 4motion lijn dus dat wil zeggen hij is omgebouwt naar een r32 maar dat was hij eerst niet. als u wilt kom ik wel even u kant op dan kunt u het met u eigen ogen zien. ik heb daar geen probleem er mee hoor ik ben dagin daguit op de weg. Dus zeg het maar dan kunt u ook gelijk een stukje rijden er mee.Yamaha Grizzly 700 schreef:Een r32 uitvoering? was die auto dan te bestellen met een r32 pakket? en bumpers + uitlaat zijn ook niet van een r32...
En ja hij is toevalig verkocht afgelopen vrijdag aan me neefje en daarom had ik ook geen tijd gehad om de snelheid te kunnen meten. Ik laat het hier bij ,want ik hoef niks aan jou uit te leggen. En ja ik zegt het nogmaals ik kan nog langs komen met de auto dan kan jij het ook zelf uit proberen