verhuur
verhuur
Hallo,
Ik heb interesse in quad rijden maar een quad is nogal duur.
daarom zou ik graag eens gaan huren voor een te proberen of dat wel meevalt ,dit zal wel ,heb ook enduro gereden . zeer tof trouwens.
Weet iemand waar dat kan(huren) met fatsoenlijke quads ik bedoel geen 80 of 125 cc
Dank U alvast voor de info
Ps : Zijn er ook plaatsen waar je een kan huren en in je eigen streek dan gaan rijden want daar ken je alle wegentjes
Ik heb interesse in quad rijden maar een quad is nogal duur.
daarom zou ik graag eens gaan huren voor een te proberen of dat wel meevalt ,dit zal wel ,heb ook enduro gereden . zeer tof trouwens.
Weet iemand waar dat kan(huren) met fatsoenlijke quads ik bedoel geen 80 of 125 cc
Dank U alvast voor de info
Ps : Zijn er ook plaatsen waar je een kan huren en in je eigen streek dan gaan rijden want daar ken je alle wegentjes
Heb eens gekeken op een autoroute, jij woont toch niet ver van Quadshop? Die zullen je wel een laten rijden zeker? www.quadshop.be
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Re: verhuur
Hoi Pimmeke, Ben je van Gingelom tegen St.-Truiden? Ik ben van Orsmaal. Ik zou daar ook wel eens wat wegjes willen verkennen.pimmeke schreef: Ps : Zijn er ook plaatsen waar je een kan huren en in je eigen streek dan gaan rijden want daar ken je alle wegentjes
Ik ken wel iemand die verhuur doet, maar de prijzen zijn rond de 100€ voor halve dag en 150€ voor hele dag.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
je kan ook eens kijken op www.quadverhuur-neerpelt.be Daar heb je ook sportquads van 300cc. Prijzen liggen wel redelijk hoog voor weinig plezier.
Haha echt wel, heb daar eens gevraagd, proefrit was er teveel aan als je een nieuwe quad wilde kopen daarL.D. schreef:Heb eens gekeken op een autoroute, jij woont toch niet ver van Quadshop? Die zullen je wel een laten rijden zeker? www.quadshop.be
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ow mijn post ging eigenlijk over het proefrijden bij quadshop, reactie op LD.Domi schreef:en of teunie,prijzen niet normaal.
Quad huren is meestal erg duur omdat ze zichzelf in willen dekken tegen schade die veroorzaakt wordt omdat mensen nogal WOT tekeer gaan op quads die niet van hun zijn....
DQT -Dangerous Quadracing Team-