Yamaha YFZ250

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 722
Lid geworden op: di 20 jan, 2004 22:24
Locatie: ede
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

zijn er al wat meer dingen bekend over de yamaha yfz 450 2008?

injectie hoeft geen nadeel tezijn volgens mij hoor
suzuki doet het toch ook best goed of heb ik dat mis?

komt wel hoop elecktra bij dat is dan wel de min punt

ma op de suzuki gaat warnia .vassel.richard tordof
toch ook hard.
en yamaha zal wel geen prul op de markt gaan brengen

niemand iets van foto's of tekeningen ofzo?
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Vassel rijdt op yamaha, en Warnia haalt met Suzuki nog niet het niveau van vorig jaar op zijn GasGas (als hij aankwam :wink: ).

Suzuki is zeker niet slecht, vraag me alleen af of yamaha met injectie meer gaat uithalen dan carb. Zoals gezegd, mocht het zo zijn dan reden ze er lang mee in de GP.


Voorlopig nog niets gekend, alleen maar geruchten, meestal dealer show eerste weekend juni.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Tom61
Quadrider
Quadrider
Berichten: 454
Lid geworden op: ma 20 feb, 2006 18:16

Bericht door Tom61 »

JR schreef:
Vyrena schreef:Dat ''pure competitie'' en ''competitie'' verhaal slaat nergens op, het is maar waar je het fijnste op rijd, en daar ga je dan het hardst op. Voor iedereen is dat verschillend. Ik heb ook weleens een wedstrijdje op een W-tec gereden hoor :p
Das wel waar, je rijd het beste met het machien waar je het gemakkelijkst op zit.
Bedoel er gewoon mee dat VOOR MIJ ze alle twee goed zijn, maar ik zou toch de w-tec nemen als ik echt veel competitie zou rijden. Kadersterkte, gewicht en manouvreer ruimte zijn echte troeven.
De piloot speelt een belangrijke rol, maar kijk naar brems in Frankrijk. Dat zijn daar geen sukkelaars met hun yfz.
Zijn gewoon 2 concurrerende merken. 't Zal nog spannender worden als de injectie YFZ 450 er is :applaus:
Onzin! een kader van een yfz is ook zeer sterk en hij is misschien maar 5 kilo zwaarder als un w-tec en op een yamaha heb je toch ook zat ruimte maar je moet brems niet vergelijken met de rest want bij brems ligt het voor het grootste gedeelte niet aan zijn motor maar hij kan gewoon goed rijden
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
Locatie: zelzate
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

No Limit YFZ schreef: Bovendien krijg je in natte omstandigheden eerder problemen met electronica van injectie dan met klassieke carb.
dan is dat in de "autowereld" toch anders

met een carbu de bagger/modder/water/zwaar en steil terrein induiken is om probs vragen

vb. de Landrover 3.9injectie V8 is veel waterresistenter dan de 3.5 carbu V8

soit, om wat on-topic te stoken : nen 250 is voor watjes :mrgreen:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

JR schreef:
coen schreef:een standaart w-tec bestaat niet je moet er alleen benzine in doen en je kan racen
Vandaar dat ik "standaard" schreef :D

BTW: is het YZ of YF ? de 4-takt 250 cc yamaha crossmoto?
yz :wink: dit is de 250 crossmotor van yamaha
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

brutus32 schreef:
No Limit YFZ schreef: Bovendien krijg je in natte omstandigheden eerder problemen met electronica van injectie dan met klassieke carb.
dan is dat in de "autowereld" toch anders

met een carbu de bagger/modder/water/zwaar en steil terrein induiken is om probs vragen

vb. de Landrover 3.9injectie V8 is veel waterresistenter dan de 3.5 carbu V8

soit, om wat on-topic te stoken : nen 250 is voor watjes :mrgreen:
foei brutus! :mrgreen:
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2971
Lid geworden op: zo 19 jan, 2003 22:14
Locatie: bree
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

w-tec, yamaha blabla

de jongen die er op zit, die moet nog altijd rijden, niet de quad zelf :duimhoog:
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Er zijn zeker en vast een aantal mensen die op W-tec sneller rijden dan op andere quads, coen gaf het al aan, en op test merk ik het ook vaak. Ik vraag de mogelijke klanten om bestaande quad ook mee te nemen en dan nemen we eerst chrono van bestaande quad gedurende paar ronden, en dan overstappen op W-tec. Heb nog maar weinig meegemaakt dat W-tec trager was, ondanks dat rijder quad niet gewoon was.

John Swaenepoel heeft vorig jaar in Komen getest met zijn TRX op en top geprepareerd en standaard CRF. Was direct 3 sec sneller met W-tec.

Wie dat wil kan iedere zaterdag testen in Komen op bovenstaande manier.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
mx jake
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2208
Lid geworden op: vr 03 okt, 2003 19:45

Bericht door mx jake »

wat kost een w-tec eigenlijk ?

met KTM525?

met CRF450?

met YZF450?
never drive faster then your angel can fly
Plaats reactie