traitech

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

traitech

Bericht door vanpee jelle »

hey allemaal
Ik zit met een raar geval ik heb nu een andere trail-tech en hij heeft even normaal gewerkt dan is hij beginnen te verspringen van100 naar 150 en meer. Zelfs terwijl ik eigenlijk maar een goeie 70 reed dat heeft hij een dag of twee gedaan en nu doet hij niks meer; het enige wat hij nog doet (alle cijfers staan op nul) is als je hem in klikt dan telt de ritteller tot 3 en zet hij zich terug op nul. Ik weet het niet meer mijn magneet is niet beschadigt en de ontvanger ook niet. Ik heb met kabel volledig gestript maar er was niks aan ik heb hem dan uitgemeten met de multimeter en hij piep op alles wit met rood rood met rood wit met wit is dit normaal.
raptor 660 power
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

die van mij doet dat ook af en toe, maar enkel als er water tussen de contacten van de houder is gekomen.
Als ik het dan droogmaak is het opgelost.
Dus ik denk toch ergens een kortsluiting.
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

ja dacht ik ook ergens mits ze overal doorgaven de draatjes.
ik zal eens vragen bij te koop gevraagt of er niemand geen kabel meer heeft voor een 660.
raptor 660 power
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ligt niet aan kabel, je moet de kabel isoleren waar hij vast gezet wordt op die halve maan. Langs beide kanten een rubbertje steken en ook wat kleefband op de draad doen zodat er geen contact is tussen ijzer van kabel en halve maan.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Tommy22
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Tommy22 »

identiek hetzelfde aan de hand gehad. de kabel was losgescheurd van de sensor. goed moeten kijken om het te zien.
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

No Limit YFZ schreef:Ligt niet aan kabel, je moet de kabel isoleren waar hij vast gezet wordt op die halve maan. Langs beide kanten een rubbertje steken en ook wat kleefband op de draad doen zodat er geen contact is tussen ijzer van kabel en halve maan.
ik had dit probleem ook en heb het zo opgelost! :wink:
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

hey dat ga ik eens proberen maar dan zou hij toch nog moeten werken ondertussen want nu doet hij niks meer dan tot drie tellen en op nul springen das alles.
raptor 660 power
Plaats reactie