weer een banden probleem
-
- Quad Expert
weer een banden probleem
mijn rechter voorband loopt de hele tijd leeg.
ik heb na aanleiding van een ouder topic al ketting vet tussen de velgrand en de band ingespoten maar dat helpt ook niet jammer genoeg.
iemand van jullie een idee?
ik heb na aanleiding van een ouder topic al ketting vet tussen de velgrand en de band ingespoten maar dat helpt ook niet jammer genoeg.
iemand van jullie een idee?
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
Wat voor velgen en banden heb je, op welke druk rijd je? En meestal als ze aflopen dan zit er iets iets tussen. of je velg is niet goed of je band is slecht gegoten.yamaha tri-z schreef:JohnBeton schreef:vloeibare pakking, dat hebben we hier al eens gebruikt
dat heb ik ook al een keer gebruikt maar dat wou ook niet helpen en er zitten ook geen steentjes tussen ofzo
-
- Quad Expert
Frank MB schreef:Wat voor velgen en banden heb je, op welke druk rijd je? En meestal als ze aflopen dan zit er iets iets tussen. of je velg is niet goed of je band is slecht gegoten.yamaha tri-z schreef:JohnBeton schreef:vloeibare pakking, dat hebben we hier al eens gebruikt
dat heb ik ook al een keer gebruikt maar dat wou ook niet helpen en er zitten ook geen steentjes tussen ofzo
douglass 190 10inch
razr mx 20inch
rij meestal op iets minder dan een bar
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Easy Quadrider
zoals ze dus hierboven al zeiden, onderdompelen en goed kijken belletjes kunnen verdomd klein zijn.
Op de band markeren en dan heb je mischien een betere kijk op het probleem.
wanneer ik dit voorheb laat ik de druk zakken tot een halve bar en klop er met een rubberen hamer op .
Op de band en die zet zich dan altijd goed als hij niet goed aansloot.
Grts
Op de band markeren en dan heb je mischien een betere kijk op het probleem.
wanneer ik dit voorheb laat ik de druk zakken tot een halve bar en klop er met een rubberen hamer op .
Op de band en die zet zich dan altijd goed als hij niet goed aansloot.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Ik heb dat vroeger ook voor gehad...
Ik leg mijn banden er nu zelf op en plaats van banden vet te gebruiken gebruik ik een produkt dat het het lekken van banden tegen gaat aan de rand...Is zo een groene smurrie...bij de banden centrale hebben ze dat zeker en vast..Is speciaal voor alu velgen en word meestal bij oudere velgtype's gebruikt...
Ik leg mijn banden er nu zelf op en plaats van banden vet te gebruiken gebruik ik een produkt dat het het lekken van banden tegen gaat aan de rand...Is zo een groene smurrie...bij de banden centrale hebben ze dat zeker en vast..Is speciaal voor alu velgen en word meestal bij oudere velgtype's gebruikt...
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM