Politie-controle

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Politie-controle

Bericht door FUBAR »

Niet dat ik recent iets met de arm der wet te maken heb gehad...maar ik vroeg me gewoon af wie een leuke anekdote kan vertellen over een politie-controle (of iets anders)...Met de quad, de auto, weet ik veel...

Persoonlijk vind ik het wel eens leuk om zulke verhalen te horen...

Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom... :mrgreen:

Laat je gaan...
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 03:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Raptor110cc
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Raptor110cc »

Charger69 schreef:Mijn ervaringen wilt ge gewoon NIET weten :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :hot:
Om eerlijk te zijn wil ik ze WEL weten :p
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

ik heb ooit een ongeluk gehad: ik een een klasgenooitje reden op een klote weggetje en schote in een x 2 fietsers voor ons de weg op ik schoot meteen in de remmen en liet de scooter plat vallen, mijn klasgenoot die achter mijn reed pakt de voor rem hard en vloog over de kop. zieke wage en politie erbij. toen kwam de agent naar mijn voor de uitleg en liepe naar me scooter toe. toen zei hij ooooh beetje lak schade. ware dikke en diepe krasse in me kappen die je niet zomaar weg kon schure anders had je geen kap meer over. toen vroeg hij het merk. staat er met groter letter op YAMAHA toen goktè hij malossie :lol: :verymad: omdat er een klein stickertje erop zat van malossie. nee dan ben je geen stomme juut
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 03:36, 1 keer totaal gewijzigd.
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

Charger69 schreef:Als ik dat allemaal mooet neertypen, heb ik hier enkele pagina's nodig.

Ben geen bandiet :evil: maar ben zeker geen doetje geweest :lol: :lol: :lol:

Ik heb laat ons zeggen in mijn jongere jaren nogal ruige dingen gedaan :evil: :evil: :evil: :rock: :rock: :bier2:
laat maar horen al typ je 10 pagina's
of durf je niet :duivel3: :p
2017 raptor 700 SE
Julle
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Julle »

jij hebt blijkbaar charger69 nooit van dichtbij gezien . :D

Niet durven denk ik niet dat van toepassing is bij hem :lol:
Suzuki Z400 geel
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

Dat staat inderdaad niet in z'n woordenboek...

M'n woorden van gisteren waren nog niet koud, of ik had het al zitten... :roll:

's Middags ging ik even een toertje met de quad maken...Ik was nog niet lang weg of ik stoot op een file, ten gevolge van werken...

Uiteraard had ik niet het geduld om aan te schuiven...Moet het toch niet lukken dat er aan de andere kant van de straat een brede grasstrook (berm) ligt, waar geen kat op loopt of rijdt...Nja, dan maar daarover...Eens voorbij de file draai ik een straat in om deze even later terug uit te komen aan dezelfde kant waar ik ze was ingegaan.

Staat daar een man van de "Vlaamse Gemeenschap", een soort boswachter, en hij doet teken naar me...Ik doe net of ik het niet gezien heb, en vertrek met een rotvaart (volgens mij toch net snel genoeg om m'n nummerplaat niet te kunnen zien) terug in de richting van waar ik kwam, terug op de grasstrook, een zandpad in, langs het kanaal, om zo op een verharde weg tussen twee bossen te komen (waar ik mag rijden)

Met de kans van 1 op 1000 om ooit nog iets van die boswachter te horen, staat die toch wel toevallig op de weg waar ik passeer...En nee, hij was niet zo slim om me daar op te wachten (die plaatsen liggen redelijk ver van elkaar), hij was daar om sluikstort in het bos vast te stellen...

Uiteraard wordt ik tegengehouden, papieren tonen, een preek... :| Maar ik kwam er gelukkig met een waarschuwing vanaf...

Deze week toch eens navragen of die kwiet eigenlijk wel iets te zeggen heeft over de grasstrook net naast de openbare weg, ben niet helemaal overtuigd...

Had ik nu moeten vluchten? Nee waarschijnlijk niet, maar het was deels een reactie, deels het gedacht "gij gaat mij niet hebben, niet voor zoiets stoms..." Bij een politie-controle of iets dergelijks, zelfs voor een stomme overtreding, zal ik zeker niet gaan, lopen...

Bij de politie kan je misschien beter niet vluchten, zij komen wel tot bij jou ALS ze je kenteken kunnen lezen...En als je hun (om te stoppen) bevel negeert ben je veel verder van huis (dikke boete en mogelijkheid tot onmiddellijke intrekking rijbewijs)

Ik weet niet of die boswachter voor zulke zaken het recht heeft om de gegevens die aan je kenteken gekoppeld zijn op te vragen, maar naar het schijnt maar in bepaalde gevallen...

Zulke verhalen, dus niet alleen over de politie, zijn ook welkom...
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

naja hier komt het beetje van mij. :chagarijn:

laten we beginnen met de quad...

1X aangehouden met de quad omdat mijn achterlicht kapot was. tevens had ik ook mijn papieren niet bij me :engel:
maar hier ben ik gelukkig goed vanaf gekomen met alleen maar een boete voor het licht. anders was het dik 4X duurder geweest.

en heb een paar X een controlle gehad ''papier helm controlle'' dus frame nummer papieren enz.

fietste 1 X zonder licht en toen zag ik ze al aankomen en ben ik er rijdend afgesprongen.
kreeg ik alleen een waarschuwing en ik mocht niet meer zonder licht verder fietse. maarja was beetje ver om naar huis te lopen, toen ze de bocht om waren ben ik maar weer op men fietsje gespronge en door gefietst :p
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

quad-racerrr schreef:

fietste 1 X zonder licht en toen zag ik ze al aankomen en ben ik er rijdend afgesprongen.
kreeg ik alleen een waarschuwing en ik mocht niet meer zonder licht verder fietse. maarja was beetje ver om naar huis te lopen, toen ze de bocht om waren ben ik maar weer op men fietsje gespronge en door gefietst :p
Wie doet dat niet 8)
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

gheghe doe het vaak genoeg maja was dit keer wel een langere afstand en was nogal laat geworden :p :bier2:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Plaats reactie