roest rondt om framenummer help!
roest rondt om framenummer help!
na even grondig quad schoon gemaakt te hebben met een stoomreiniger kwam ik erachter dat er wat roest rondom en op mijn framenummer zat.
ik heb het nu maar zolang goed gereinigt en ingevet zodat het niet zosnel gaat roesten.
wat kan ik er nu tegen doen om dit weg te halen? zodat mijn framenummer niet weg gaat? anders heb ik dalijk een vet probleem als het verder roest.
mvg
michiel
ik heb het nu maar zolang goed gereinigt en ingevet zodat het niet zosnel gaat roesten.
wat kan ik er nu tegen doen om dit weg te halen? zodat mijn framenummer niet weg gaat? anders heb ik dalijk een vet probleem als het verder roest.
mvg
michiel
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
Re: roest rondt om framenummer help!
ik zou het met staal wol al het roets weg poetse,
daarna goed ontvette, en dan iets van blanke lak erover spuiten.
daarna goed ontvette, en dan iets van blanke lak erover spuiten.
quad-racerrr schreef:maar als ik dat doe kan er dan niks gebeuren met mijn framenummer? heb geen zin dat dalijk een cijfer of letter niet meer leesbar is.
daarom gewoon het meetse roest met staal wol effe weg poetse,(ik neem aan dat het oppervlakke roest is? en niet al je halfe frame weg gerot is
en als je gewoon een dun laagje blanke lak erop spuit, zodat je geen kaal staal meer hebt, zal je frame nummer nog zichtbaar zijn, en de roest niet meer terug keren.
succes
-
flyingquad
- Easy Quadrider

plak er een sticker overheen!
ik heb bij mij zo'n sticker genomen die ze gebruiken bij de solo's hun vorken tegen steenslag!
zijn goed stevig en plakken perfect had die van kayaba die zijn dan nog eens doorzichtig ook.
eerst effe met staalwol roest verwijderen ontvetten en plak hem erover nooit geen problemen meer.
ik heb bij mij zo'n sticker genomen die ze gebruiken bij de solo's hun vorken tegen steenslag!
zijn goed stevig en plakken perfect had die van kayaba die zijn dan nog eens doorzichtig ook.
eerst effe met staalwol roest verwijderen ontvetten en plak hem erover nooit geen problemen meer.