
CF getest en wat getraind @ Bertrix
wat ik jammer vind aan die CF500 is dat er geen bull-bar opstaan of kan op bevestigd worden.
met zo'n bar kan je al iemand eens lostrekken, en zonder ben je min of meer verplicht om een winch te plaatsen.
en een winch is toch al direct niet goedkoop te noemen.
voor de rest vind ik de CF500 gewoon prachtig.
als ik mijne kodiak wegdoe zal dit zeker een kanshebber zijn.
typhoon,
			
			
									
						
										
						met zo'n bar kan je al iemand eens lostrekken, en zonder ben je min of meer verplicht om een winch te plaatsen.
en een winch is toch al direct niet goedkoop te noemen.
voor de rest vind ik de CF500 gewoon prachtig.
als ik mijne kodiak wegdoe zal dit zeker een kanshebber zijn.
typhoon,
- 
				cane corso
- Toeschouwer 
- Berichten: 6
- Lid geworden op: zo 18 mar, 2007 22:36
- 
				brutus32
- Quadrunner 
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
nog ne grotere bullbar ?typhoon schreef:wat ik jammer vind aan die CF500 is dat er geen bull-bar opstaan of kan op bevestigd worden.
met zo'n bar kan je al iemand eens lostrekken, en zonder ben je min of meer verplicht om een winch te plaatsen.
en een winch is toch al direct niet goedkoop te noemen.
voor de rest vind ik de CF500 gewoon prachtig.
als ik mijne kodiak wegdoe zal dit zeker een kanshebber zijn.
typhoon,
 
 
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
			
						- 
				cane corso
- Toeschouwer 
- Berichten: 6
- Lid geworden op: zo 18 mar, 2007 22:36
- 
				brutus32
- Quadrunner 
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
typhoon schreef:idd, Brutusbrutus32 schreef:
nog ne grotere bullbar ?
maar jouw CF500 is totaal verbouwd.
en die bulbar heb je waarschijnlijk zelf gemaakt.
bestaan er (in de verkoop) bullbar's die op een originele CF500 kunnen geplaatst worden ?
mocht iemand daar foto's van hebben, l
typhoon,
 
 euh... nee hoor, is e standaard bumper, die plastic kap zit er op met 4 vijzen.. as said rek en bullbar identiek aan de grizz660
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
			
						- 
				the coragjo
- Toeschouwer 
- Berichten: 12
- Lid geworden op: za 25 nov, 2006 22:33
- Contacteer:
dit zegt waarschijnelijk alles .. ik rij met de goes 520 = cf .. 
we hebben een touw aan elk achterkant gehangen ..
ik trek de polaris 700 van de baan !
ik trek de grilly 660 van de weg !
en ik trek de grizzly 700 van de weg 
   
 
zie film .. heb bewijs ik zit op de oranje goes ..
http://www.youtube.com/watch?v=Gmags4YRVc0
			
			
									
						
										
						we hebben een touw aan elk achterkant gehangen ..
ik trek de polaris 700 van de baan !
ik trek de grilly 660 van de weg !
en ik trek de grizzly 700 van de weg
 
   
 zie film .. heb bewijs ik zit op de oranje goes ..
http://www.youtube.com/watch?v=Gmags4YRVc0
- 
				Wild cat
- Easy Quadrider 
- Berichten: 122
- Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 22:29
- Locatie: Aan de rand van de beschaving
En ge zult mee uwe Max nen Can-am 800 ook nog wel wegtrekken.the coragjo schreef:dit zegt waarschijnelijk alles .. ik rij met de goes 520 = cf ..
we hebben een touw aan elk achterkant gehangen ..
ik trek de polaris 700 van de baan !
ik trek de grilly 660 van de weg !
en ik trek de grizzly 700 van de weg

zie film .. heb bewijs ik zit op de oranje goes ..
http://www.youtube.com/watch?v=Gmags4YRVc0
Is heel eenvoudig te verklaren.
Uwe goes is een lange versie die dus meer druk en gewicht op zen achterbanden krijgt dan een korte.
Daarom dat hij ook niet van voor omhoog gaat bij het trekken.
En zo houde dus druk op u banden en kunde dus de quad aan de andere kant gewoon van zen plaats trekken
 
   
   
 Als er een 660 Yam Max bestond hadde dus waarschijnlijk wel verloren want die heeft dan iets meer vermogen
 
  
Can-am Outlander 650 
Belgium's Toughest Atv Team
			
						Belgium's Toughest Atv Team
[quote="Wild cat"][quote="the coragjo"]dit zegt waarschijnelijk alles .. ik rij met de goes 520 = cf .. 
we hebben een touw aan elk achterkant gehangen ..
ik trek de polaris 700 van de baan !
ik trek de grilly 660 van de weg !
en ik trek de grizzly 700 van de weg 
   
 
zie film .. heb bewijs ik zit op de oranje goes ..
http://www.youtube.com/watch?v=Gmags4YRVc0[/quote]
En ge zult mee uwe Max nen Can-am 800 ook nog wel wegtrekken.
Is heel eenvoudig te verklaren.
Uwe goes is een lange versie die dus meer druk en gewicht op zen achterbanden krijgt dan een korte.
Daarom dat hij ook niet van voor omhoog gaat bij het trekken.
En zo houde dus druk op u banden en kunde dus de quad aan de andere kant gewoon van zen plaats trekken 
   
   
 
Als er een 660 Yam Max bestond hadde dus waarschijnlijk wel verloren want die heeft dan iets meer vermogen 
   [/quote]
[/quote]
en ik heb de indruk dat u banden ook een stuk zachter staan dan van de quads dat je wegtrekt, dus je hebt ook meer grip
			
			
									
						
										
						we hebben een touw aan elk achterkant gehangen ..
ik trek de polaris 700 van de baan !
ik trek de grilly 660 van de weg !
en ik trek de grizzly 700 van de weg
 
   
 zie film .. heb bewijs ik zit op de oranje goes ..
http://www.youtube.com/watch?v=Gmags4YRVc0[/quote]
En ge zult mee uwe Max nen Can-am 800 ook nog wel wegtrekken.
Is heel eenvoudig te verklaren.
Uwe goes is een lange versie die dus meer druk en gewicht op zen achterbanden krijgt dan een korte.
Daarom dat hij ook niet van voor omhoog gaat bij het trekken.
En zo houde dus druk op u banden en kunde dus de quad aan de andere kant gewoon van zen plaats trekken
 
   
   
 Als er een 660 Yam Max bestond hadde dus waarschijnlijk wel verloren want die heeft dan iets meer vermogen
 
   [/quote]
[/quote]en ik heb de indruk dat u banden ook een stuk zachter staan dan van de quads dat je wegtrekt, dus je hebt ook meer grip

- 
				ProBlaster
- Quadracer 
- Berichten: 1209
- Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
- Locatie: in de garage
- Contacteer:


 of rooiveld
  of rooiveld   
  
 da buizenframe
 da buizenframe