parcoursbezoek in frankrijk
parcoursbezoek in frankrijk
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Nog een stuk of 5 anderen waren er. Maar je bent er op je gemak en mag er voor 10 euro heel de dag door rijden.wantjes #9 schreef:mooi, wel precies aan de smalle kant hé
jullie waren daar alleen zeker?
Je bent er vrij en doet wat je wil ,enig nadeel geen toiletten voor de dames en geen cafetaria maar daar kan je natuurlijk zelf voor zorgen.
Wij gaan zeker nog terug.
-
- Quad Master
Je mag mij dat adres wel doorsturen (pm) als je wil.bulcky schreef:Nog een stuk of 5 anderen waren er. Maar je bent er op je gemak en mag er voor 10 euro heel de dag door rijden.wantjes #9 schreef:mooi, wel precies aan de smalle kant hé
Je bent er vrij en doet wat je wil ,enig nadeel geen toiletten voor de dames en geen cafetaria maar daar kan je natuurlijk zelf voor zorgen.
Ziet er wel iets leuk uit...
Zal het eens juist vragen aan degene die voor reed van onsSharky #3 schreef:Je mag mij dat adres wel doorsturen (pm) als je wil.bulcky schreef:Nog een stuk of 5 anderen waren er. Maar je bent er op je gemak en mag er voor 10 euro heel de dag door rijden.wantjes #9 schreef:mooi, wel precies aan de smalle kant hé
Ziet er wel iets leuk uit...
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
-
- Quadrunner
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Ge moogt het ook eens naar mij zenden, we zoeken nog parcours om te gaan trainen deze zomer!bulcky schreef:Kortvrint schreef:Dat is een mooi parcours!
Hoelang is het ongeveer? Is het 1 groot parcours of verschillende?
Zou er ook iemand een pm willen zenden met het adres?
Groeten Bram
1groot parkoer ,de weg ga ik in t'weekend zenden.
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
-
- Quadracer
- Contacteer: