Teunie schreef:De groenen moeten gewoon iets hebben om overheen te ******, vroeger vooral de crossers en nu de quads...denk dat je er weinig tegen begint.
Het goede voorbeeld geven maakt soms weinig uit, ik kom ook zat mensen onderweg tegen die nog gebaren maken en roepen als ik met mn quad afrem tot 30km/h om hen te passeren.
Ik denk dat dat ook voornamelijk ervanaf hangt waar je woont.. Vroeger (toen mn quadje nog kon rijden
![Razz :P](./images/smilies/icon_tong.gif)
) had ik m bij mn pa in Putten staan, een of ander bungalowpark in het bos. Ik heb daar nooit problemen gehad, mensen lachen altijd vriendelijk als je voorbijkomt, ze vinden het eerder interessant zo'n quad daar. Maar nu komt dat misschien ook wel doordat ik altijd als ik bijv een paard tegenkom, het gas bijna dichtdraai, of als er een hond los loopt, dat ik altijd gewoon even stop en weer doorrij als ze voorbij zijn, je weet immers nooit wat die hond gaat doen, vinden de mensen wel fijn denk ik zo
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
.
Het zal echt veel uitmaken waar je woont denk ik.. En je hebt natuurlijk mensen die quads nooit leuk zullen vinden, en daarbij ook de quadrijders, maar naar die mensen :
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)