problemen met de politie als je 4x4quad in de bossen????
-
- Quad Master
dat zeg ik niet. maar als ik weet dat ik ergens ben waar je sowieso niet mag komen dan bedenk ik me tog wel een paar X.
ik rij zelf ook vaak genoeg harder dan 30 door ons dorpje.dusja...
maar mijn interesse liggen meer in gewoon wat grind en daar door heen spoezen
maar goed genoeg gezegt hier over .
-
- Quad Master
ieder zn intresses, maar ga daarom niet gelijk een ander beoordelenquad-racerrr schreef:dat zeg ik niet. maar als ik weet dat ik ergens ben waar je sowieso niet mag komen dan bedenk ik me tog wel een paar X.
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
De titel gaf aan of er iemand problemen had/heeft gehad met de jutten in de bossen,en daar gaf ik mijn bevindingen op..het is best te begrijpen dat je niet overal mag rijden,maar de milleufreeks drijven zo door,de golfterreinen schieten als padestoelen de grond uit(ook niet echt goed voor het milleu,behalve als je uit dat milleu komt )en plek om je gemotoriseert te vermaken wordt steeds schaarser..op het asfalt jezelf vermaken komt je ook duur te staan,alleen de wandelaars en fietsers komen nog goed aan hun trekken(en computernerds),maar dat is de schuld van dit dichtbevolkte land,je moet hier wel regels hebben,anders zijn de gevolgen niet te overzien...
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
Teunie schreef:De groenen moeten gewoon iets hebben om overheen te ******, vroeger vooral de crossers en nu de quads...denk dat je er weinig tegen begint.
Het goede voorbeeld geven maakt soms weinig uit, ik kom ook zat mensen onderweg tegen die nog gebaren maken en roepen als ik met mn quad afrem tot 30km/h om hen te passeren.
Ik denk dat dat ook voornamelijk ervanaf hangt waar je woont.. Vroeger (toen mn quadje nog kon rijden ) had ik m bij mn pa in Putten staan, een of ander bungalowpark in het bos. Ik heb daar nooit problemen gehad, mensen lachen altijd vriendelijk als je voorbijkomt, ze vinden het eerder interessant zo'n quad daar. Maar nu komt dat misschien ook wel doordat ik altijd als ik bijv een paard tegenkom, het gas bijna dichtdraai, of als er een hond los loopt, dat ik altijd gewoon even stop en weer doorrij als ze voorbij zijn, je weet immers nooit wat die hond gaat doen, vinden de mensen wel fijn denk ik zo .
Het zal echt veel uitmaken waar je woont denk ik.. En je hebt natuurlijk mensen die quads nooit leuk zullen vinden, en daarbij ook de quadrijders, maar naar die mensen :
-
- Quadrider
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
als MT (bedrijfsvoertuig) en die is ingeschreven in augustus 1990Moorverken schreef:thomas.vc schreef:ik heb geen problemen om met de quad door het bos te rijden
mijn 4x4 quad is ingeschreven dat we legaal in het bos mogen rijden
dus no problems
Op welke manier is uw quad dan ingeschreven?
kawasaki klf-300
thomas.vc schreef:als MT (bedrijfsvoertuig) en die is ingeschreven in augustus 1990Moorverken schreef:thomas.vc schreef:ik heb geen problemen om met de quad door het bos te rijden
mijn 4x4 quad is ingeschreven dat we legaal in het bos mogen rijden
dus no problems
Op welke manier is uw quad dan ingeschreven?
kawasaki klf-300
dus als hij ingeschreven is als bedrijfsvoertuig en in 1990 dan mag je wel in het bos rijden en op plaatsen voor onbevoegden?
dat snap ik niet goed
ja ik mag eiglijk overal rijdenthomas.vc schreef:dus als hij ingeschreven is als bedrijfsvoertuig en in 1990 dan mag je wel in het bos rijden en op plaatsen voor onbevoegden?
dat snap ik niet goed
ik zal binnekort eens wa foto's plaatsen[/quote]
ja jij kan mij nog meer vertellen die van mij is ook ingeschreven maar dan nog mag je niet in de bossen komen.
het staat netjes aangegeven hoor waar je wel en waar je niet mag komen,en ik neem aan als je een kenteken op je quad hebt zitten dat je dan ook niet in de bossen mag komen mits het aangegeven staat
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****