Hallo,
Op de hoofdpagina (modderberen.be) kan ik niet inloggen.
Wel op het forum hoe kan dit?
Gr kees.
Inlog probleem
Inlog probleem
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider
-
- Toeschouwer
wilde net op de hoofdpagina een technisch artikel openen, maar daarvoor moet je ingelogd zijn wat mij dus ook niet lukt...
Er stond wel dat je voor accountproblemen een mailtje naar steven.vandooren@demodderberen.be kon sturen maar krijg Delivery to the following recipients failed.
Waarom kan ik daar niet inloggen? 't is alleen maar om die technische artikelen te kunnen lezen maar zonder account kan dat niet
Er stond wel dat je voor accountproblemen een mailtje naar steven.vandooren@demodderberen.be kon sturen maar krijg Delivery to the following recipients failed.
Waarom kan ik daar niet inloggen? 't is alleen maar om die technische artikelen te kunnen lezen maar zonder account kan dat niet
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Aangezien de voormalige club de modderberen niet meer bestaat en aangezien Steven Vandooren, nu lange tijd, zich ook niet meer ontfermt over de site zelf, kan niemand zich registreren op de site. M.a.w. niemand heeft toegang tot de artikels, met uitzondering van de mensen die zich er indertijd registreerden, of tenzij ze ooit publiekelijk worden gemaakt.
Als je er zelf iets aan wil doen; Steven Vandooren werkt bij www.synaptech.be . Neem met ze contact op en leg ze uit dat je de artikels graag toegankelijk voor publiek had gezien. Ik kan je enkel maar die tip meegeven.
Ivoman
Als je er zelf iets aan wil doen; Steven Vandooren werkt bij www.synaptech.be . Neem met ze contact op en leg ze uit dat je de artikels graag toegankelijk voor publiek had gezien. Ik kan je enkel maar die tip meegeven.
Ivoman
-
- Toeschouwer
okee!Ivoman #7 schreef:Aangezien de voormalige club de modderberen niet meer bestaat en aangezien Steven Vandooren, nu lange tijd, zich ook niet meer ontfermt over de site zelf, kan niemand zich registreren op de site. M.a.w. niemand heeft toegang tot de artikels, met uitzondering van de mensen die zich er indertijd registreerden, of tenzij ze ooit publiekelijk worden gemaakt.
Ivoman