tja wat kan ik zeggen, suzuki power?! (oja en kawa uiteraard)Fré schreef:ja akkoord dat kan wel zijn, maar 38pk op de motor voor een raptor lijkt me ENORM weinig, aangezien de Z/KFX er al ongeveer 30 heeft op de achterwielen.
Lijkt me zeer ongeloofwaardig, maar ja tkan zijn natuurlijk
Welke Quad kopen ??
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ja , een KFX/Z400 heeft ook geen 30 Pk op de achterwiellen ...ja akkoord dat kan wel zijn, maar 38pk op de motor voor een raptor lijkt me ENORM weinig, aangezien de Z/KFX er al ongeveer 30 heeft op de achterwielen.
Lijkt me zeer ongeloofwaardig, maar ja tkan zijn natuurlijk
Een Bombardier Baja X heeft 55 Pk standaard op de Motor en kan je opschalen / Tunen naar 85 Pk op de motor . Dus reken maar op 10 % verlies is 55 - 5 Pk = 50 pk op de achterwielen ...En dit is een VUISTREGEL dat elke tuner gebruikt .
Raptor = 38 - 3.8 = 34.2 pk op de achterwielen.
Z = 32 pk - 3.2 = 28.8 pk aan de achterwielen .
400EX = 28 PK - 2.8 pk = 25.6 pk aan de achterwielen
YFZ = 42 Pk - 4.2 pk = 37.8 pk aan de achterwielen
-
- Quad Expert
dan wordt het tijd dat er es een deftige norm komt op testbanken, die van yoshi blijkt ook helemaal uit zijn lood geslagen te zijn:
links raptor met en zonder full exhaust system (stock), rechts de suz, stock, slipon en full system:
tis wel SAE, maar procentueel komt de raptor toch met kop en schouders over de Z uit!
links raptor met en zonder full exhaust system (stock), rechts de suz, stock, slipon en full system:
tis wel SAE, maar procentueel komt de raptor toch met kop en schouders over de Z uit!
Laatst gewijzigd door Fré op zo 21 mar, 2004 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quad GOD
- Contacteer:
David, hier haal je een paar dingen door elkaar jongen. Vermogen heeft niets te maken met gewicht hé. Wel is het zo dat quads met een gelijkaardig vermogen, de quad met het minste gewicht het snelst zal zijn.Willems David schreef:Raptor geeft 54 PK !!!
Lees jij nooit de quad magazine mischien ?
Met een Rino demper en andere sproeiers zitje al aan 60 PK !!!
Heb het hier zwart op wit staan !
YFZ 450 geeft meer vermogen door zijn laag gewicht in verhouding met
de raptor ! Ik rij veel op de weg met mijn raptor hij is nog
niet verbreed en van wegligging heb ik zeker niet te klagen !
60 pK voor een Raptor met Rino is een lachertje, mijn YFZ450 is volledig getuned, nokkeas, Yoshi full uitlaat, K&N en sproeiers en haalt op testbank, dus op achterwielen 48 pK. Men mag aannemen dat dit tussen de 55 en 55pK op het motorblok is.
Een Raptor met goede uitlaat, K&N en jetting haalt rond de 45 pk op de achterwielen.
Trouwens ben ik waarschijnlijk de enige hier op het forum die zijn quad al op testbank heeft laten zetten en laten afstellen met een goede CO meter, verbonden aan PC...
Ik blijf nogmaals herhalen dat dit de enige perfecte manier is om het maximum uit je quad te halen en de perfecte afstelling te vinden. www.tovami.com
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Wat kost dat?Ik blijf nogmaals herhalen dat dit de enige perfecte manier is om het maximum uit je quad te halen en de perfecte afstelling te vinden. www.tovami.com
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
-
- Quad GOD
- Contacteer:
100 €
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be