-- FUBAR's Yamaha Raptor 350 Project --
@ Jirre, ongeduldige mens Ik weet het nog niet, ik laat het nog weten...Stuur anders een pb met wat ze je nog waard zijn e...Zijn jouw kappen er zo slecht aan toe?
@ Iche: Alvast bedankt voor de links!
@ Charger: Verliefd op u? Maar in de RAM zitten mm mm mmmmmmmmmm
@ Iche: Alvast bedankt voor de links!
@ Charger: Verliefd op u? Maar in de RAM zitten mm mm mmmmmmmmmm
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
Idd Fubar ik dacht het wel dat ge eerder verliefd zijt op de Ram dan op mij Moest dit nu andersom zijn had ik een dik probleem en kom ik u nooit meer halen
Maar alle gekheid op een stokske kerel, uw combinatie is echt wel geslaagd . Altijd tof dat er mensen andere creatieve ideeën hebben en andere smaken
Hopelijk gaat ge rap uw goesting kunnen vinden qua een sticker set, zodat het geheel dat in uw hoofd zit volledig kan worden
Maar alle gekheid op een stokske kerel, uw combinatie is echt wel geslaagd . Altijd tof dat er mensen andere creatieve ideeën hebben en andere smaken
Hopelijk gaat ge rap uw goesting kunnen vinden qua een sticker set, zodat het geheel dat in uw hoofd zit volledig kan worden
-
- Quadrider
wel ik ga deze mooie quad nog eens vanonder het stof halen,
Fubar, waar zit je man? zijn er nog aanpassingen geweest? stickerset, ...
grtz Iche
Fubar, waar zit je man? zijn er nog aanpassingen geweest? stickerset, ...
grtz Iche
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
Shame Shame Shame...Shame on me...
Ik weet het, ben hier al veel te lang ni meer geweest, toch fijn da ge aan me denkt
De laatste tijd heb ik t inderdaad druk...Veel werken en daarnaast werken in het appartement dat Davina en ik gekocht hebben...
Moet het af en toe hebben van de rustige momenten tijdens m'n nachtshift, zoals nu...
Zal proberen er iets aan te doen, maar ik kan niets beloven!
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
-
- Quadverslaafde
Voor diegene die het niet weten , Jeroen (fubar) heeft zijn quad ingeruild voor een yamaha WR450F supermotard. Die zou hij normaal eind deze week hebben.
Hij zal zeker nog op het forum blijven maar alleen heeft hij gene quad meer.
Ik dacht ik laat het maar even weten omdat Jeroen zo dikswijls niet op het forum komt.
Jeroen tot een van dees he
Hij zal zeker nog op het forum blijven maar alleen heeft hij gene quad meer.
Ik dacht ik laat het maar even weten omdat Jeroen zo dikswijls niet op het forum komt.
Jeroen tot een van dees he
-
- Quadverslaafde