heeft er soms iemand ervaring met deze can-am?
wat vinden jullie van deze machine?
can-am DS250
-
- Quadrider
- Contacteer:
goeie opstapquad
staat in promotie ( model 2006) voor het moment ipv 4795 nu aan 3999 bij de officiele dealers en uiteraard bij mij ook.
staat in promotie ( model 2006) voor het moment ipv 4795 nu aan 3999 bij de officiele dealers en uiteraard bij mij ook.
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Official Can-Am Dealer
-
- Quadrunner
Ik rij wekelijks met zo een ding en mij kunnen ze niet bekoren.
De plastiek trilt erop, de zithoogte is zo hoog dat je in elke bocht denkt dat je gaat omvallen.
En veel vermogen zit er niet in. Je kan hem ook wanneer je bevoorbeeld 50km gaat hem gewoon in achteruit zetten zonder problemen.
Dus ik ben er niet echt een voorstander van.
De plastiek trilt erop, de zithoogte is zo hoog dat je in elke bocht denkt dat je gaat omvallen.
En veel vermogen zit er niet in. Je kan hem ook wanneer je bevoorbeeld 50km gaat hem gewoon in achteruit zetten zonder problemen.
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
-
- Quadrider
- Contacteer:
in achteruit zetten aan vijftig per uur ? kan nietQuadzillaboy schreef:Ik rij wekelijks met zo een ding en mij kunnen ze niet bekoren.
is een goeie opstapquad zonder meer en degelijk gemaakt
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Official Can-Am Dealer
Dat van die achetuit kan toch waar zijn want om deze in te schakelen moet je niet op de achterrem trappen of aan een knop draaien. Gewoon naar neutraal en dan in achteruit, in theorie kan het wel dus maar ik denk dat niemand in de praktijk zal proberen dit te doen. Persoonlijk vind ik hem een beetje tam. Als opstapper is hij wel goed maar ik denk dat je snel iets sneller zal willen. Hij staat inderdaad ook vrij smal voor zijn hoogte maar dit is aan te passen.
Maar de prijs ligt goed, pro's en contra's dus goed afwegen en eerst een testrit vragen natuurlijk.
Maar de prijs ligt goed, pro's en contra's dus goed afwegen en eerst een testrit vragen natuurlijk.
IF IT HAS TITS OR WHEELS, YOU WILL GET IN TROUBLE