Verlagingsblokken kun je makkelijk zelf maken als je een beetje handig bent.
Scooterbandjes zijn blijkbaar echt een rage aant worden, al is het op een raptor 660 en 700 nie echt mijn ding...
KrisZ400 schreef:Verlagingsblokken kun je makkelijk zelf maken als je een beetje handig bent.
Scooterbandjes zijn blijkbaar echt een rage aant worden, al is het op een raptor 660 en 700 nie echt mijn ding...
is logisch he alles is zelf te maken , maar ge moet het junnen en GOED kunnen.
KrisZ400 schreef:Verlagingsblokken kun je makkelijk zelf maken als je een beetje handig bent.
Anders begint ge der nie aan (heb ze gezien en zou het kunnen niet onderschatten)
Wild & Wicked Air is for coolin & boostin! Speed doesn't kill, mistakes do!
Anders begint ge der nie aan (heb ze gezien en zou het kunnen niet onderschatten)
Wild & Wicked Air is for coolin & boostin! Speed doesn't kill, mistakes do!
de banden zijn een bijmerk van pirelli en voor dat verlagen vooraan ben ik nog niet uit ik kan er blokjes opsteken of andere veren als ik er vind van 33 cm lang en voor achter zal ik zelf wel iets maken