Leuk speelgoed voor de KQ 700
-
- Toeschouwer
- Berichten: 21
- Lid geworden op: zo 13 mei, 2007 11:41
- Locatie: Aan samenvloeing van Leie en Schelde
Leuk speelgoed voor de KQ 700
Aftermarket ECU voor betere prestaties van de KQ 700
lees verder:
The ECU is a plug and play replacement for the stock ECU in the King Quad 700 and Arctic Cat 700 EFI. It controls the timing and fuel, and eliminates the low speed lag and heating issues. It provides a typical 21% power increase from idle to redline (WOT), and a part throttle power increase of up to 40%. Can be installed in conjunction with other fuel controllers, but optimum performance will be achieved by removing them.
Leuk speelgoed mag wel wat kosten 500 CAD
The IAT relocation kit replaces the stock IAT (Intake Air Temperature) sensor from the edge of the factory air box to the throttle body. This ensures the ECU gets an accurate ready of the actual air charge temperature. The stock sensor typically reads approximately 5 degrees Celsius hotter that the actual temperature during normal operation (upwards of 15 degrees Celsius once a hot engine is stopped for several minutes). This robs the engine of up to 5% of the power, and gives it a lean miss when the engine is hot. Works with the stock ECU or our ECU. For 2005+ Suzuki King Quad 700 EFI, 2006+ Arctic Cat 700 EFI
Toch wat goedkoper 50 CAD
Ze hebben ook lekkers voor de Grizz 660 en BF
lees verder:
The ECU is a plug and play replacement for the stock ECU in the King Quad 700 and Arctic Cat 700 EFI. It controls the timing and fuel, and eliminates the low speed lag and heating issues. It provides a typical 21% power increase from idle to redline (WOT), and a part throttle power increase of up to 40%. Can be installed in conjunction with other fuel controllers, but optimum performance will be achieved by removing them.
Leuk speelgoed mag wel wat kosten 500 CAD
The IAT relocation kit replaces the stock IAT (Intake Air Temperature) sensor from the edge of the factory air box to the throttle body. This ensures the ECU gets an accurate ready of the actual air charge temperature. The stock sensor typically reads approximately 5 degrees Celsius hotter that the actual temperature during normal operation (upwards of 15 degrees Celsius once a hot engine is stopped for several minutes). This robs the engine of up to 5% of the power, and gives it a lean miss when the engine is hot. Works with the stock ECU or our ECU. For 2005+ Suzuki King Quad 700 EFI, 2006+ Arctic Cat 700 EFI
Toch wat goedkoper 50 CAD
Ze hebben ook lekkers voor de Grizz 660 en BF
-
- Toeschouwer
- Berichten: 21
- Lid geworden op: zo 13 mei, 2007 11:41
- Locatie: Aan samenvloeing van Leie en Schelde
Ik schreef wel leuk speelgoed of het waardevol is weet ik niet,
wou alleen het bestaan hiervan delen.
Als ik de commentaar van de gebruikers lees waren die toch meestal positie?
Eén van de weinigen die er zich aan wagen om vrij machine specifiek iets te gaan
ontwikkelen.
zie http://www.velocitydevices.com/
Dat er verkoopspraat in staat ga ik niet ontkennen zelf de grote fabrikanten
gaan hier zeker niet vrijuit, de commerciële kant is niet onbelangrijk zoniet het belangrijkste.
wou alleen het bestaan hiervan delen.
Als ik de commentaar van de gebruikers lees waren die toch meestal positie?
Eén van de weinigen die er zich aan wagen om vrij machine specifiek iets te gaan
ontwikkelen.
zie http://www.velocitydevices.com/
Dat er verkoopspraat in staat ga ik niet ontkennen zelf de grote fabrikanten
gaan hier zeker niet vrijuit, de commerciële kant is niet onbelangrijk zoniet het belangrijkste.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 122
- Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 22:29
- Locatie: Aan de rand van de beschaving
Is totaal geen verkoopspraat daar bij Vdi.blokart schreef:Ik schreef wel leuk speelgoed of het waardevol is weet ik niet,
wou alleen het bestaan hiervan delen.
Als ik de commentaar van de gebruikers lees waren die toch meestal positie?
Eén van de weinigen die er zich aan wagen om vrij machine specifiek iets te gaan
ontwikkelen.
zie http://www.velocitydevices.com/
Dat er verkoopspraat in staat ga ik niet ontkennen zelf de grote fabrikanten
gaan hier zeker niet vrijuit, de commerciële kant is niet onbelangrijk zoniet het belangrijkste.
Had er zo ene op men Kawa Brute force staan en is echt indrukwekkend als ge hem op stand 2 zetten.
Ge kunt heel u curve van ontsteking aanpassen.
En dat was zeer goed merkbaar.
Alleen de gen 1 kon niet goed tegen water.
Toen hebben ze de gen 2 gemaakt en kreeg die gewoon gratis thuis gestuurd.
Vonden dat daar maar normaal en ze noemde da gewoon after service.
Is echte zoals ze het op de site zeggen.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 122
- Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 22:29
- Locatie: Aan de rand van de beschaving
De 40% zit er echt in want in stand 2 haal je de begrensing weg die er standaard op zit vanonder om onervaren rijders niet te laten verongelukken.Ralph schreef:Ik geloof best dat het wat doet, maar 40%
Verder op de hele lijn haal je er een dikke 20% meer uit.
Vb. Men brute force reed goed in stand 1 maar in stand 2 was hij net zo rap als een Can-am 800 met injectie.
Topsnelheid was wel niet hetzelfde want die lag bij can-am +/- 15 km hoger.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
Als je achter die 40% en die 20% de nul laat wegvallen dan zit je korter in de buurt.Wild cat schreef:De 40% zit er echt in want in stand 2 haal je de begrensing weg die er standaard op zit vanonder om onervaren rijders niet te laten verongelukken.Ralph schreef:Ik geloof best dat het wat doet, maar 40%
Verder op de hele lijn haal je er een dikke 20% meer uit.
Vb. Men brute force reed goed in stand 1 maar in stand 2 was hij net zo rap als een Can-am 800 met injectie.
Topsnelheid was wel niet hetzelfde want die lag bij can-am +/- 15 km hoger.
Waarom nog peperdure motortuning doen als het zo gemakkelijk ging.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 122
- Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 22:29
- Locatie: Aan de rand van de beschaving
Denk wat je ervan denkt maar ben de enigste tot nu toe in europa die dit ding heeft en weet wat het is en voorstelt.karl schreef:Als je achter die 40% en die 20% de nul laat wegvallen dan zit je korter in de buurt.Wild cat schreef:De 40% zit er echt in want in stand 2 haal je de begrensing weg die er standaard op zit vanonder om onervaren rijders niet te laten verongelukken.Ralph schreef:Ik geloof best dat het wat doet, maar 40%
Verder op de hele lijn haal je er een dikke 20% meer uit.
Vb. Men brute force reed goed in stand 1 maar in stand 2 was hij net zo rap als een Can-am 800 met injectie.
Topsnelheid was wel niet hetzelfde want die lag bij can-am +/- 15 km hoger.
Waarom nog peperdure motortuning doen als het zo gemakkelijk ging.
In de Usa is het de top van Cdi's.
En heb het over de Brute force maar bij Kq is het hetzelfde resultaat.
Dus als je er ooit nog eens ervaring mee hebt of krijgt zullen we dan nog eens verder praten.
Eerst eens voelen en dan pas mening zeggen.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke