R 700 Special Edition SOLD
R 700 Special Edition SOLD
Heb mij op 4/5/'07 een spiksplinternieuwe Raptor 700 aangeschaft. Nu zijn we stillaan bezig de quad op SUPERmodus aant zetten.
Heb ondertussen al Douglas Red labels gekocht 10x6 vooraan en 10x10 achteraan
Vooraan Schwalbe Raceman scooterbanden met snelheidsindex 150 km/u en achteraan Goldspeed white label banden.
Ook heb ik de Goldspeed Goldline nerfbars gekocht
Vooraan is hij voorlopig verlaagd door een extra set veerpunten bij te lassen op de a-armen en achteraan voorlopig een selfmade regelbare linkage.
Dit is voor heel even alles maar volgende week komen de KW's er ook nog op, (enkel de veren)
Origineel
Origineel
De bestelling toegekomen:
Wat zou dat nu kunnen zijn?
De bandjes
Profiel scooterband
Douglas velg vooraan
Achterbanden mooi verpakt
Veerpunt vooraan bijgelast en herschilderd
VOORLOPIGE RESULTAAT:
Vooraanzicht
Zijaanzicht
Achteraanzicht
Ben benieuwd naar de reacties
Heb ondertussen al Douglas Red labels gekocht 10x6 vooraan en 10x10 achteraan
Vooraan Schwalbe Raceman scooterbanden met snelheidsindex 150 km/u en achteraan Goldspeed white label banden.
Ook heb ik de Goldspeed Goldline nerfbars gekocht
Vooraan is hij voorlopig verlaagd door een extra set veerpunten bij te lassen op de a-armen en achteraan voorlopig een selfmade regelbare linkage.
Dit is voor heel even alles maar volgende week komen de KW's er ook nog op, (enkel de veren)
Origineel
Origineel
De bestelling toegekomen:
Wat zou dat nu kunnen zijn?
De bandjes
Profiel scooterband
Douglas velg vooraan
Achterbanden mooi verpakt
Veerpunt vooraan bijgelast en herschilderd
VOORLOPIGE RESULTAAT:
Vooraanzicht
Zijaanzicht
Achteraanzicht
Ben benieuwd naar de reacties
Laatst gewijzigd door Turboy6 op do 17 jan, 2008 20:06, 14 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad Master
- Contacteer:
die kleur is volledig mijn smaak ! mooi quad man
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Ha ik zag hem al int SMgedeelte, maar ikwou nog zeggen, je hebt wel leuk je kenteken afgeplakt, maar een heel adress met telefoon enzo staat ff verder op:P ik zie nu da je hem hebt bijgewerkt
Ik vind die Q echt meesterlijk, Zoon bom, en Supermotard maakt hem helemaal mooi, Project om te volgen
Grtzz
Ik vind die Q echt meesterlijk, Zoon bom, en Supermotard maakt hem helemaal mooi, Project om te volgen
Grtzz
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
Merci voor de toffe reactie's. Ja had er ni echt aan gedacht dat op mijne kamion het adres en al opstond. Mijne goede vriend Raptorke660 heeft mij daar op gewezen en zelf de foto bijgewerkt, toch nogal een kerel e Ben zelf ni zo handig in da soort dingen dus was da meer dan welkom.
Normaal gezien zal het project deze maand nog andere vorm krijgen, uiterlijk en motorisch maar meer zeg ik nog niet. W8 and see
Normaal gezien zal het project deze maand nog andere vorm krijgen, uiterlijk en motorisch maar meer zeg ik nog niet. W8 and see
-
- Toeschouwer
Die stukjes heeft mijne maat zelf gemaakt, zijnen buurman werkt int staal en heeft ergens een speciaal soort gehard staal meegebracht om dat te maken en geplooid op maat maar hoe weet ik eigelijk zelf niet.BLACK&WHITE schreef:Proper machien man en da marcheert nog goed ook.
Waar heb je die stukjes gehaald om armen te herlassen
@airwolf: dat is inderdaad de trekker waar ik alle dagen mee rij, is eigenlijk mijne pa die baas is. Zal er eens dringend foto's moeten gaan van maken want heb er zelf eigenlijk geen, had dat al veel eerder moeten doen
-
- Quad Master
wat voor motor hebben jullie in die R?
wij hebben een r580 van nu net een halfjaar oud, dat zijn pas machines
hier onze scania 143 500 V8 die we 2 maand terug volledig gerestaureerd hebben, hier nog wel in de werkplaats. zal wel wat betere foto's trekken voor de belangstellenden
wij hebben een r580 van nu net een halfjaar oud, dat zijn pas machines
hier onze scania 143 500 V8 die we 2 maand terug volledig gerestaureerd hebben, hier nog wel in de werkplaats. zal wel wat betere foto's trekken voor de belangstellenden
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
Zo nen R580 zal zeker wel de moeite zijn V8 geroffel ten top. Heb zelf een R470 met open uitlaat maar is toch nog niet hetzelfde als een 8 pitter Ni dat ik niet tevreden ben hoor, er zijn er velen die het met wat minder moeten doen.
Zo nen 143 is altijd al een droom van me geweest, jullie hebben geluk nog éne op de kop te kunnen tikken hebben. Is nog altijd een zalige machine. Zou er zelfs nog willen voor ruilen
Je mag me altijd nog wat foto's pm'en van da bruut geweld
Zo nen 143 is altijd al een droom van me geweest, jullie hebben geluk nog éne op de kop te kunnen tikken hebben. Is nog altijd een zalige machine. Zou er zelfs nog willen voor ruilen
Je mag me altijd nog wat foto's pm'en van da bruut geweld