Schijfslot
schijfslot
Op mijn schijfremslot zit een ingebouwd alarm dus zodra de quad beweegt gaat ie af .
En je mag me gek vinden maar in mijn kist zitten nog eens vier sloten met ketting.
Ik ben bijna 10 min bezig om hem vast te zetten of los te maken maar dat boeit me niet zo gemakelijk koop ik geen nieuwe dus ik ben er wel zuinig mee en gebruik ze overal.
En ik zet hem neer waar veel mensen zijn hij valt toch wel op.
Gr Wilko
En je mag me gek vinden maar in mijn kist zitten nog eens vier sloten met ketting.
Ik ben bijna 10 min bezig om hem vast te zetten of los te maken maar dat boeit me niet zo gemakelijk koop ik geen nieuwe dus ik ben er wel zuinig mee en gebruik ze overal.
En ik zet hem neer waar veel mensen zijn hij valt toch wel op.
Gr Wilko
probeer het eens met lachen ook al doet dat pijn aan je gezicht
Linhai 260 black forest
Linhai 260 black forest
ik verlaat mijn quad totaal niet en als ik ene ga drinken dan zorg ik dat ik die zie staan en liefst niet al te ver. Over da opvallend kabeltje die aan de schijfslot vast hangt, dat is meestal niet al te lang. ik heb er zo ene om aan mijne sleutel te hangen zodat ik die altijd vind of nergens vergeet ofzo en ik zie dat dit nie al te lang is.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quadrider
- Contacteer:
Hehe, kzie je al zitten op uwen blaster met uw pintjesdsracer schreef:Heb zo vorig jaar voor de jol effe de stoelen van een terras weggemaaid met men blaster en me tegen de tafel geparkeerd, zo kon ik blijven zitten. De ober vond het niet zo leuk.
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Schijfremslot is inderdaad gevaarlijk... Ben gisteren achteruit vertrokken, en na wat gekraak kwam ik tot besef dat ik iets vergeten was
Ik heb wel veel geluk gehad, want m'n remklauw is juist niet geraakt (+- 0.5cm!). De bescherming rond de schijf zelf stond wel volledig paraplu Je voelt het pas echt wanneer het te laat is! Als je zoiets gebruikt, dan MOET je gewoon een reminder gebruiken. 'k heb nu een lits tss m'n slot en het stuur gehangen.
Ik heb wel veel geluk gehad, want m'n remklauw is juist niet geraakt (+- 0.5cm!). De bescherming rond de schijf zelf stond wel volledig paraplu Je voelt het pas echt wanneer het te laat is! Als je zoiets gebruikt, dan MOET je gewoon een reminder gebruiken. 'k heb nu een lits tss m'n slot en het stuur gehangen.
Yamaha Warrior
-
- Quad Expert
- Contacteer:
je bent niet de enige die dat voorheeft hoor, bij ons in de winkel komen er regelmatig voertuigen binnen die dat voorgehad hebben. zelfs motoren, en overtlaatst een rappy.Kenji schreef:Schijfremslot is inderdaad gevaarlijk... Ben gisteren achteruit vertrokken, en na wat gekraak kwam ik tot besef dat ik iets vergeten was
greetz
-
- Quadfanaat
Re: Schijfslot
ook al met slot als ze een voorhamer hebben kloppen ze je schijf naar de kloten en erger als ze hem niet meekrijgen kloppen ze hem helemaal pertotalWå®®iør schreef:Als ik hier een tip mag geven voor sloten, koop geen schijfrem-slot!!! Ik heb dit al 2x vergeten. Gelukkig is er nog niets aan mijn schijf zelf, enkel het klein "beschermkapje" (of hoe je het ook noemt) onder mijn ketting en schijfrem is wat geplooid en wat verf die ervan is gegaan. Ik heb nu besloten om dit niet meer te doen want het is iedere keer een groot werk om dit ervan te halen als hij vast zit.
Gelukkig werkt mijn broer bij een fabriek die fietskaders spuit zodat ik dat beschermkapje kan laten herspuiten.
Koop dit echt niet, of vergeet dit zeker NOOIT!!!
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
-
- Toeschouwer
Hééééél eenvoudig is dit probleem op te lossen,en vooral zééér goedkoop.Ga naar een dierenwinkel en koop een leiband voor ne grote hond.Wanneer ja dan een terrasje aandoet,doe je de quad zijne halsband aan,en zet je op den stoel,wanneer der ene uwe quad wil stelen dan voel je het trekken van de leiband,en weet dat er iets mis is Een andere oplossing kan je ook toepassen(doch duurder),neem een Hilti nagelschieter,en enkele stalen beugels,wanneer je dan de quad ergens achter laat,dan neem je de beugel en de beton schieter.Plaats de beugel op de grond en schiet daar ne staal nagel door,maak daarna de quad daaraan vast.De dieven gaan daar aan breuk aan trekken,of ze moeten de breek hamer nemen
Succes verzekerd
Succes verzekerd
-
- Quadfanaat
nog goedkoper en niet zon belachelijk uitzicht is hem gewoon in het zicht zetteSilent Hunter schreef:Hééééél eenvoudig is dit probleem op te lossen,en vooral zééér goedkoop.Ga naar een dierenwinkel en koop een leiband voor ne grote hond.Wanneer ja dan een terrasje aandoet,doe je de quad zijne halsband aan,en zet je op den stoel,wanneer der ene uwe quad wil stelen dan voel je het trekken van de leiband,en weet dat er iets mis is Een andere oplossing kan je ook toepassen(doch duurder),neem een Hilti nagelschieter,en enkele stalen beugels,wanneer je dan de quad ergens achter laat,dan neem je de beugel en de beton schieter.Plaats de beugel op de grond en schiet daar ne staal nagel door,maak daarna de quad daaraan vast.De dieven gaan daar aan breuk aan trekken,of ze moeten de breek hamer nemen
Succes verzekerd
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...