politie
-
- Quadrider
politie
Hey allemaal ik wou graag eens weten als je met je quad in de bossen aant rijden bent krijg je dan de politie achter je aan
En in de vlucht even je werbak openen en plaat afvijzen
Een colega van me dacht dat ook en de politie stond aan zen deur te wachten tegen dat hij thuiskwam.
Heeft hem wel degelijk een hoop € gekost en voor vluchtmidrijf nog een paar € er bovenop
Dus probeer ze gewoon te vermijden, de niet toegelaten plaatsen.
Op baantjes voor landbouwvoertuigen en dergelijke ga je niet snel problemen hebben.
Grts
Een colega van me dacht dat ook en de politie stond aan zen deur te wachten tegen dat hij thuiskwam.
Heeft hem wel degelijk een hoop € gekost en voor vluchtmidrijf nog een paar € er bovenop
Dus probeer ze gewoon te vermijden, de niet toegelaten plaatsen.
Op baantjes voor landbouwvoertuigen en dergelijke ga je niet snel problemen hebben.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
- cyberdrone
- Quadracer
Valt te zien of je daar mag rijden of niet, hier staan er meestal duidelijk verkeersborden, als die er niet staan hebben ze geen poot voor op te staan.
Ben gisteren nog de polite tegengekomen in het heverlee bos, en die staken vriendelijk hun handje omhoog.
Ben gisteren nog de polite tegengekomen in het heverlee bos, en die staken vriendelijk hun handje omhoog.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
OkDomi schreef:Grapke eh maat!
Maar niet iedereen zou dit als grap nemen vrees ik, maar sommigen als oplossing.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadverslaafde