hoi.ook dit heb ik nog nooit gezien.maar als ik de foto goed bekijk kun je dus als je op de quad zit het stuur iets naar voren duwen?zit dit onder ook(of iets wat er op lijkt)
verkoopt ims ook niet zoiets in dien aard.
Is waarschijnlijk niet slecht maar als dit onderaan niet zit ga je nogal snel je stuurbus onderaan verkrachten.
Blasty schreef:Is dit niet voor als je valt zodat dan de stuurstang meegeeft in plaats van buigt?
die gedachtte had ik ook.alléén zal het wel minimaal zijn,dus doet het toch nog auw als je valt.zou het niet een soort demper zijn om de klappen op te vangen,ofzo
Blasty schreef:Is dit niet voor als je valt zodat dan de stuurstang meegeeft in plaats van buigt?
die gedachtte had ik ook.alléén zal het wel minimaal zijn,dus doet het toch nog auw als je valt.zou het niet een soort demper zijn om de klappen op te vangen,ofzo
dan ben je waarschijnlijk wel een deel van je stuurstang kwijt?
als je dit op een z400 plaatst blokkeerd je stuur of met andere woorden je stuur word harder om te draaien. Doe dit dan 20 keer en je hebt speling op je stuurkolom waar er nen bus doorkan. 1mm vooruit deed het stuur al stroef draaien wat als je het 5cm vooruit plaats...
bij blaster is dit exact hetzelfde, als je je stuurstang vooruit doet, kan je moeilijk sturen, volgens mij moeten ze er dan soort 'scharnier' systeem op het frame gezegt hebben .
de meeste lagers bestaat uit 2 schalen met daar tussen de kogels.
er zijn echter ook lagers met 3 schalen.
hierbij is het zo dat je een binnenschaal hebt waar je as doorheen gaat.
daar omheen zitten de kogels.
daar weer omheen zit een schaal die van de buitekant een radius heeft.
en daar omheen zit een schaal met aan de binnenkant een radius.
dit zorgt ervoor dat als je een as door het lager steekt dat deze ook kan scharnieren.
de exacte benaming van dit soort lagers kan ik me echter niet herinneren