###BLACK 350 R STREETMACHINE###
je kan ook gewoon googelen,( das nog net iets anders als goochelen maar da zou ook wel handig zijn ),
sorry kon het weer niet laten,
geef in een zoek programma jouw wensen in en je vindt wel wat, zo ben ik ook op die carbon covers uitgekomen, 't is altijd plezanter als je er zelf het opzoekingswerk voor hebt moeten doen, dat wil wel niet zeggen dat het soms ook anders kan hé, ik heb ook al uitleg en tips gevraagd aan andere, maar de meeste voldoening heb ik aan die stukken die ikzelf gezocht en gevonden heb, en je gaat zien dat gaat ook telkens net iets anders zijn , allé, veel surfgenot.
sorry kon het weer niet laten,
geef in een zoek programma jouw wensen in en je vindt wel wat, zo ben ik ook op die carbon covers uitgekomen, 't is altijd plezanter als je er zelf het opzoekingswerk voor hebt moeten doen, dat wil wel niet zeggen dat het soms ook anders kan hé, ik heb ook al uitleg en tips gevraagd aan andere, maar de meeste voldoening heb ik aan die stukken die ikzelf gezocht en gevonden heb, en je gaat zien dat gaat ook telkens net iets anders zijn , allé, veel surfgenot.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Het meeste dat er gevonden wordt is dankzij mijn doen. Ik zit ganse nachten op het internet te zoeken naar speciale dingen. Dit kost soms echt uren zoekwerk en meestal bestel ik dan gewoon zonder dat ik het opsla want in principe hebben we het maar 1 x nodig hé
Soms sla ik wel eens iets op, maar dat komt zelden voor
Soms sla ik wel eens iets op, maar dat komt zelden voor
-
- Quadverslaafde
Die Charger is de mijne en de Mustang is van een vriend van mij. Mijn partner heeft een Eleanor. Kijk op www.allamericanweekend.be de Mustang op de frontpagina is van hem en rij er ook meermaals mee. Maar geef mij toch maar een Charger ipv een Mustang.