ik ben heel het weekend in het brabanste spoordonk geweest, hier was het dollweekend. Dit is een cross met heel veel verschillende categorien zoals dirbike snotneuzen luierklasse brommerklasse en gelukkig ook een quad klasse ik had hier vorig jaar ook al aan mee gedaan alleen toen nog met mijn motor.
Zaterdag waren de traininge en zondag de cross. Zaterdag had ik met de quads meegetraint. Ik was expres achteraan gestart zodat ik eerst in mijn eigen tempo de baan kon verkennen. Na een paar rondjes had ik bijna alle blasters die meerede ingehaald maar ik werd zelf ook continu ingehaald door yfz's e.d met de trainingen denk ik dat ik de 6 laatste tijd had. Niet slecht voor een eerste keer vond ik. Zondag waren er 3 manche's nu reed ik echter wel in de 'jeugd' klasse mee. In de eerste manche werd ik 2de in de 2de manche werd ik 4de en de laatste manche werd niet helemaal uitgereden maar ik reed voorop alleen toen ging de rode vlag omhoog, er was iemand erg hard van zijn quad afgegaan.
De quad heeft het SUPER gedaan, hij blijft me verbazen
straks post ik nog foto's en als het lukt filmpjes maar die krijg ik steeds niet op google
hier het filmpje het is toch gelukt ik weet het, het klopt nog niet allemaal maar toch
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... ollweekend