Uitlaat YFZ
Uitlaat YFZ
Hallo,
Ik ben van plan een volledige uitlaatlijn te kopen voor mijn yfz. En vandaar ben ik aan het rondneuzen op het net.
Hetgene wat mij direct opvalt is dat er een groot verschil is tussen de uitlaten die in Amerika gebruikt worden en diegene die hier in Europa gebruikt worden. Weet iemand hoe dit komt?
Wat mijn keuze betreft, ik ben aan het twijfelen tussen Akrapovic, FMF, LRD en Nmotion.
Yoshimura en FP vallen buiten de keuze omdat ik iets specialers wil, maar toch degelijk.
Heeft er iemand ervaring met de uitlaten? Welke raden jullie aan?
En nog een laatste vraagje, ik las op verschillende fora dat de Pulse Charger dé uitlaat was voor een yfz, maar deze is uit de handel genomen.
Weet iemand hoe dit komt?
Groetjes Bart.
Ik ben van plan een volledige uitlaatlijn te kopen voor mijn yfz. En vandaar ben ik aan het rondneuzen op het net.
Hetgene wat mij direct opvalt is dat er een groot verschil is tussen de uitlaten die in Amerika gebruikt worden en diegene die hier in Europa gebruikt worden. Weet iemand hoe dit komt?
Wat mijn keuze betreft, ik ben aan het twijfelen tussen Akrapovic, FMF, LRD en Nmotion.
Yoshimura en FP vallen buiten de keuze omdat ik iets specialers wil, maar toch degelijk.
Heeft er iemand ervaring met de uitlaten? Welke raden jullie aan?
En nog een laatste vraagje, ik las op verschillende fora dat de Pulse Charger dé uitlaat was voor een yfz, maar deze is uit de handel genomen.
Weet iemand hoe dit komt?
Groetjes Bart.
-
epix no-fear
- Quad Expert

Re: Uitlaat YFZ
de pulse charger maakte te veel lawaai als ik me niet vergis waardoor hij niet toegestaan was.
het zelfde als met de TC shorty eigelijk.
de shorty was gewoon DE viertakt uitlaat maar met 135db gewoon TE luid.
waar ik regelmatig goede dingen over hoor is de paul turner fatboy 4.
CustomCoatingsHelvoirt
Re: Uitlaat YFZ
is deze nog te verkrijgen -> de TC shortyyamaha tri-z schreef:de pulse charger maakte te veel lawaai als ik me niet vergis waardoor hij niet toegestaan was.
en zo ja, waar?
(doe maar in PB ofzo ze)
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
doubletracing
- Quadracer

Ik zou een micron uitlaat nemen, deze heb ik ook en de quad loopt er zeer goed mee. De uitlaat wordt gefabriceerd in Engeland en is van zeer goede kwaliteit. Je kunt altijd contact met http://www.uitlaten.com nemen en zij helpen je aan zo'n systeem.
Hallo,
Ik ben niet van zin om cross te rijden, dus het geluid vormt geen beperking.
Als ik zo alles even op een rijtje zet,
Akrapovic, is een uitlaat die hier gemakkelijker te krijgen is dan de rest (nl.quadshop verdeelt die,en ik heb daar ook mijn quad gekocht), en heeft zijn waarde al bewezen in andere takken van de motosport.
Nmotion, vind ik persoonlijk de mooiste en de speciaalste, is naar het schijnt zeer luid, en wat power betreft zijn de meeste er tevreden over lees ik zo de amerikaanse fora.
FMF en LRD, vind ik ook een leuk design hebben, maar toch net iets minder dan Nmotion. Ze komen wel heel veel voor bij amerikaanse rijders. Omdat ze wel wedstrijdgerechtigd zijn in tegenstelling tot de Nmotion.
Het komt er dus op neer dat ik nu nog twijfel tussen Nmotion en Akrapovic.
Vind jullie dat ik de gok moet wagen op Nmotion of niet?
En wat kost het om een uitlaat vanuit Amerika over te laten komen?
groetjes Bart.
Ik ben niet van zin om cross te rijden, dus het geluid vormt geen beperking.
Als ik zo alles even op een rijtje zet,
Akrapovic, is een uitlaat die hier gemakkelijker te krijgen is dan de rest (nl.quadshop verdeelt die,en ik heb daar ook mijn quad gekocht), en heeft zijn waarde al bewezen in andere takken van de motosport.
Nmotion, vind ik persoonlijk de mooiste en de speciaalste, is naar het schijnt zeer luid, en wat power betreft zijn de meeste er tevreden over lees ik zo de amerikaanse fora.
FMF en LRD, vind ik ook een leuk design hebben, maar toch net iets minder dan Nmotion. Ze komen wel heel veel voor bij amerikaanse rijders. Omdat ze wel wedstrijdgerechtigd zijn in tegenstelling tot de Nmotion.
Het komt er dus op neer dat ik nu nog twijfel tussen Nmotion en Akrapovic.
Vind jullie dat ik de gok moet wagen op Nmotion of niet?
En wat kost het om een uitlaat vanuit Amerika over te laten komen?
groetjes Bart.
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer: