Blaster Startproblemen
-
- Toeschouwer
ja maar t is echt bijna niets, ge moet al goed kijke of je ziet ze niet. denk ook dat het iets elektronisch is, hopelijk de bougie kop of kabel, want een onsteking is niet zo goedkoop als ik mij niet vergis, maar kon ook nog de spoelen opnieuw laten wikkelen, was goedkoper, maar is dit de moeite? of zou ik beter een nieuwe kopen als het daaraan ligt?
Yamaha Blaster 200!...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Mr Didus schreef:ja maar t is echt bijna niets, ge moet al goed kijke of je ziet ze niet. denk ook dat het iets elektronisch is, hopelijk de bougie kop of kabel, want een onsteking is niet zo goedkoop als ik mij niet vergis, maar kon ook nog de spoelen opnieuw laten wikkelen, was goedkoper, maar is dit de moeite? of zou ik beter een nieuwe kopen als het daaraan ligt?
als je nieuwe onsteking zoekt, ik kan aan binneroters van hpi voor 190 euro komen,
hierdoor heb je een felle gasreactie. dit gaat alleen tenkosten van je licht. op deze ontsteking zit namelijk geen lichtspoel.
laat maar horen als je interessen hebt.
-
- Toeschouwer
heb de bobine laten nameten, en deze is in orde. heb het mengsel naar 1/40 gezet, en de naft vervangen, weer een nieuwe bougie gezet. maar het probleem blijft. ik ga m maandag binnne doen in de quadshop. word er gek van, weet iemand nog wat het kan zijn? zou het liever zelf opgelost krijgen
Yamaha Blaster 200!...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
de sproeier da weet ik nie juist, maar eens hij aan het draaien is gaat hij heel goed hoor, reageert goed, stottert niet. en mij hebbe ze altijd gezegd dat als de sproeier of de naald niet goed is dat je dat dan wel merkt aan hoe hij rijdt.
modificaties : nieuwe kruk-as, zuigerstang, piston... maar daarvoor startte hij ook al niet zo goed.
en aan de carburator hebbe we ook al zitten regele, helpt niet veel...
modificaties : nieuwe kruk-as, zuigerstang, piston... maar daarvoor startte hij ook al niet zo goed.
en aan de carburator hebbe we ook al zitten regele, helpt niet veel...
Yamaha Blaster 200!...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
bourage langs de kant van het vliegwiel al eens gecontroleerd? kan scheef zitten of stuk zijn gegaan bij montage (als je al dan nieuwe geplaatst hebt) Als je die met vet gemonteerd hebt (wat goed is) en daarachter doen draaien hebt en een of andere slimme je uitlaat heeft toegeduwd kan die er ook uitkomen...
anders de reeds op speling nakijken... lijkt me zoiets...
anders de reeds op speling nakijken... lijkt me zoiets...
-
- Quad Expert
- Contacteer: