@Ralph
Dat bedoel ik en wild cat is niet den enige die we kennen met deze problemen...
De KFX 700 blok daarintegen is NIET fout
2008 Kawasaki Teryx 750
-
- Quadrider
- Berichten: 347
- Lid geworden op: vr 03 jun, 2005 11:09
- Locatie: De kustlijn van Ramsel
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Toeschouwer
- Berichten: 14
- Lid geworden op: zo 03 sep, 2006 15:56
Wild cat schreef:Kan je er heel veel over vertellen.Ralph schreef:Oh, vertel?
Zuigerveren die max maar 1500 mee gaan, lagerschaalen die vlug uitlopen.
Keringen die spontaan beginnen te lekken en op plaatsen warr je niet bij kan.
En grote voor en nadeel dubbele carburator.
Is heel moeilijk af te stellen en gasschuiven beginnen na 2000 km serieus in te lopen en gaat dan onregelmatig lopen.
Nee voor mij geen kawa meer heeft me op een jaar tyd meer dan 5000€ gekost.
amai das wel erg zoveel problemen da ken ik precies ni en rij toch ook me nen brute he
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
@wildcat er wel bij vertellen dat je :
andere CDI gebruikte (wisselend met de originele)
koppen geflowd
dynojet
andere uitlaat
27" bandjes om rond te trekken
veel gaan "zwemmen"
en altijd t gas open tot t eind
andere CDI gebruikte (wisselend met de originele)
koppen geflowd
dynojet
andere uitlaat
27" bandjes om rond te trekken
veel gaan "zwemmen"
en altijd t gas open tot t eind
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -