raptor 700 inruil op banshee
degene die brommix tank voor een banshee is toch echt een debiel figuur
dat is de grootste troep die er bestaat, die tank ik nieteens voor een std scooter.
nadeel vna een banshee is dat er geen aparte olietank is, dus moet je op voorhand mengen.
jerrycan gewoon vol met benzine.
dan netjes afmeten met een beker
goede olie:
Castrol A747
Elf
plutoline
enz enz enz...
allesinds geen brommix/
dat is de grootste troep die er bestaat, die tank ik nieteens voor een std scooter.
nadeel vna een banshee is dat er geen aparte olietank is, dus moet je op voorhand mengen.
goede olie:
Castrol A747
Elf
plutoline
enz enz enz...
allesinds geen brommix/
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
plutolineSander schreef:degene die brommix tank voor een banshee is toch echt een debiel figuur
goede olie:
Castrol A747
Elf
plutoline
enz enz enz...
allesinds geen brommix/
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Zegt het jochie van 16 ,denk je dat pomphouders op een schadeclaim zitten te wachten?hier niet iig,hier pakken ze de olie gewoon uit de schap als het olie tankje bijgevuld moet worden..(Castrol),misschien in Belgie wel afgewerkte frituurolieSander schreef:degene die brommix tank voor een banshee is toch echt een debiel figuur
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
wat ze in die brommermix tankjes stopen is gewoon goede olie hoor.
en waarom het voor een std scooter niet goed is? vertel, uitleg!
op mijn tomos heb ik er nooit problemen mee,
klasgenootjes met opgevoerde 70cc aerox, geen problemen mee,
minibike met 70cc puch, geen problemen mee (behalve als het 30gr buiten is, en binnen 35/40 graden, dan stottert die)
dus? gewoon goede olie hoor.
minibike met 70cc puch, geen problemen mee (behalve als het 30gr buiten is, en binnen 35/40 graden, dan stottert die)
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP
TOMOS TO KOOP
-
- Easy Quadrider
Hee jep, ik zou lekker de banshee halen met kenteken. Een raptor kan je vinden op elke hoek van de straat. En een shee kan je ook nog heel goed tunen. Dan heb je de ultieme SM quad. En wat betreft baan gebruik. Wat moeten alle rs250 rs125 rgv250 en rd350 -ers dan wel niet. Ik zou er niet bang voor zijn. Enige minpunt zou zijn is het mixen en brandstof gebruik, maar dat zou mij nix uitmaken. Lekker doen die shee.
hmmmmmm. eat me..
dan zou ik maar oppassen als ej 70cc wat meer toeren gaat maken en flink op top blijft rijden.taz22 schreef:wat ze in die brommermix tankjes stopen is gewoon goede olie hoor.
nee bij het tankstation zit er maar heel weinig in. ( zeg niet dat de olie slecht is ofzo ) maar een standaard scooter zal er wel mee door kunnen. maar bij iets dat flink wat toeren maakt en warmte geeft riskeer ik het niet
ken zelf paar jongens hier die dat eerst altijd tankte en zonder extra olie erbij. na een tijdje was hen cilinder wel na de f#ck
maargoed ieder voor zichzelf en het zal ook wel weer bij elk tankstation anders zijn dus