M'n Rienootje
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Vind die bumper op de LE eigenlijk nog het beste van wat ik gezien heb. Aftermarket vind ik voorlopig echt mijn ding niet !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
In de speciale Side x side van Quad Passion stond een race Rhino waar ze een buis hadden gestoken die van onder voorkap tussen de twee zetels liep en zo de motor van extra koel lucht voorzag. Zag er wel lelijk uit maar mits wat cratieviteit kan er wel iets voorzien worden dat toonbaar en functioneel is, eventueel via de ruimte waar nu je center console staat.
In de Quad Passion hadden ze zo'n ronde flexibele buis gebruikt waarmee je dampkamp of droogkast aansluit, ik schat diameter 150 mm. Ik meen mij te herinneren dat ze in de doe het zelf ook rechthoekige flexibele buizen hebben, dat zou je makkelijk kunnen aansluiten op de Maier luchthapper.
Gisteren de Rhino gaan ophalen waarmee ik dit weekend ga rond tuffen. Die man klaagde ook dat er enorm veel hitte van tussen de zetels komt in de zomer. Bijna ondragelijk zelfs.
In de Quad Passion hadden ze zo'n ronde flexibele buis gebruikt waarmee je dampkamp of droogkast aansluit, ik schat diameter 150 mm. Ik meen mij te herinneren dat ze in de doe het zelf ook rechthoekige flexibele buizen hebben, dat zou je makkelijk kunnen aansluiten op de Maier luchthapper.
Gisteren de Rhino gaan ophalen waarmee ik dit weekend ga rond tuffen. Die man klaagde ook dat er enorm veel hitte van tussen de zetels komt in de zomer. Bijna ondragelijk zelfs.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Oude heeft idd ook ventilator maar naar mijn gedacht is radiator gewoon veel te dunRalph schreef:Zoiets zou inderdaad wel te doen zijn, maar het moet ook een beetje mooi blijven
Ik voelde gister een beetje warmte, maar het viel best mee. Nu vraag ik mij af of de oude Rhino's voorzien zijn van een ventilator op de radiator. Kun je dat eens bekijken?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Vandaag de Rhino getest met 26" Bighorns erop.
Normaal doet ie 68 met 26" banden, nu deed ie 64-65 riem is al wat gesleten, heeft 1800 km. Met Hunterworks CDI doet ie 78, is al hele verbetering.
Je hoort wel dat de motor dan redelijk wat toeren maakt, denk dat dat gaat beteren met de sheave, dan gaat ie bij zelfde snelheid minder toeren maken en kun je 80 per uur rijden aan lager toerental.
80 u per uur is al aangename snelheid, hoger wordt hij echt wel onstabiel denk ik.
Normaal doet ie 68 met 26" banden, nu deed ie 64-65 riem is al wat gesleten, heeft 1800 km. Met Hunterworks CDI doet ie 78, is al hele verbetering.
Je hoort wel dat de motor dan redelijk wat toeren maakt, denk dat dat gaat beteren met de sheave, dan gaat ie bij zelfde snelheid minder toeren maken en kun je 80 per uur rijden aan lager toerental.
80 u per uur is al aangename snelheid, hoger wordt hij echt wel onstabiel denk ik.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
ik hoop dat ie met cdi+sheave 80-85 loopt, dat is een mooie snelheid
en de warmte tussen de midden console moet echt wat op gevonden worden. als je een halfuur of langer rijd word hij echt heeel erg heet!
en de warmte tussen de midden console moet echt wat op gevonden worden. als je een halfuur of langer rijd word hij echt heeel erg heet!
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
Ik heb gisteren ongeveer een half uur rondgereden, maar ik merkte bijna niets. Af en toe kwam er een klein vlaagje warme lucht langs me arm, maar dat is maar 2 of 3 keer geweest. Misschien is daar wat aan veranderd bij het nieuwe model.
Heb jij ook een stukje doek hangen aan de achterkant van het middenconsole, net boven de motor?
Heb jij ook een stukje doek hangen aan de achterkant van het middenconsole, net boven de motor?
Heb je bij deze wel genoeg koppel om hellings te pakken.
Want met die pgo buggy's lukt dat totaal niet.
Verder super ruig zo'n ding. Maar bij hoge snelheden kantelt die zeker wel om met de standaard vering?
Want met die pgo buggy's lukt dat totaal niet.
Verder super ruig zo'n ding. Maar bij hoge snelheden kantelt die zeker wel om met de standaard vering?
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Je moet inderdaad niet te snel door de bocht, maar zo heel erg tipsy is ie niet.
Vermogen genoeg, het zal je enkel ontbreken aan grip Er zit een High en Low stand op, in de High stand gaat hij al door bijna alles en in de Low stand is niets te gek denk ik.
@ Nikolas en John:
Zetten jullie de bak in vrij voor het overgaan naar 4x4?
Vermogen genoeg, het zal je enkel ontbreken aan grip Er zit een High en Low stand op, in de High stand gaat hij al door bijna alles en in de Low stand is niets te gek denk ik.
@ Nikolas en John:
Zetten jullie de bak in vrij voor het overgaan naar 4x4?
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
als je geen 30 of 40 per uur bolt geeft het niet om de 4x4 in te schakelen, voor de difflock wel best stilstaan tot hij helemaal opstaat
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -