tis weer huisdieren-dumping
-
- Quadrunner
- Contacteer:
tis weer huisdieren-dumping
echt triestig...
al een 3 tal uur hoor ik onophoudelijk nerveus geblaf in het bos achter ons
eerst ben ik zelf s gaan kijken met de gedachte dat de eigenaar misschien gevallen was of dergelijk...
dit is rond middernacht
ik zie op de plek van het geblaf een hond staan , verzorgd met reflecterende halsband bang blaffend naar mij en loopt paar meter weg het bos in
goed, misschien verloren gelopen of zo ...
wanneer wat later een politiepatrouille aan de zaak langskomt vertel ik hun het verhaal en we zijn samen dan naar de hond gereden want ze hebben een
chiplezer in de combi en zo konden ze de eigenaar evt identificeren
blijkt dat de hond een van de eerste vakantie-achterlaters is.. !
we kunnen hem al 3uur niet pakken en hij loopt naar elke auto die afkomt (missch om zijn baasje te zoeken)
zijn er nog klo jo's in 2007 die zomaar een hond in een bos achterlaten om op vakantie te gaan ? triestig echt triestig
misschien melig verhaal maar de frustratie moest eruit..
die hond loopt hier nu tussen bos en grote baan...
als ik deze zomer 1e pipo zijn huisdier zie dumpen of aan een boom binden gaat hij/zij er nie goe van zijn
al een 3 tal uur hoor ik onophoudelijk nerveus geblaf in het bos achter ons
eerst ben ik zelf s gaan kijken met de gedachte dat de eigenaar misschien gevallen was of dergelijk...
dit is rond middernacht
ik zie op de plek van het geblaf een hond staan , verzorgd met reflecterende halsband bang blaffend naar mij en loopt paar meter weg het bos in
goed, misschien verloren gelopen of zo ...
wanneer wat later een politiepatrouille aan de zaak langskomt vertel ik hun het verhaal en we zijn samen dan naar de hond gereden want ze hebben een
chiplezer in de combi en zo konden ze de eigenaar evt identificeren
blijkt dat de hond een van de eerste vakantie-achterlaters is.. !
we kunnen hem al 3uur niet pakken en hij loopt naar elke auto die afkomt (missch om zijn baasje te zoeken)
zijn er nog klo jo's in 2007 die zomaar een hond in een bos achterlaten om op vakantie te gaan ? triestig echt triestig
misschien melig verhaal maar de frustratie moest eruit..
die hond loopt hier nu tussen bos en grote baan...
als ik deze zomer 1e pipo zijn huisdier zie dumpen of aan een boom binden gaat hij/zij er nie goe van zijn
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadrider
Dit is echt GEEN oplossing, dit is ook dumpen !quad-racerrr schreef:das zielig
dat ze hem dan gewoon weg brengen naar et assiel ofzo
Toegevoegd na 44 seconden:
Correct koop gewoon geen hond of zorg voor degelijke opvangTwanneke schreef:Of voor een paar tientjes naar een hondenpension brengen, voor de tijd dat je op vakantie bent.
En anders; Koop dan geen hond...
http://forum.extreme4x4.be - join us !
ja brutus geef ze maar een portie van mij ook!
ik haat zulke mensen!
das zoals de vorige eigenaar van mijn hond ze kopen hem voor de kerstmis van hune jongen van 9 jaar en als de hond dan begint te puberen kunnen ze hem niet aan en bellen ze naar de kennel om te vertellen dat als ze de hond niet terugnemen ze hem laten inslapen!
zulke mensen zie ik liever dood dan levend!
ik haat zulke mensen!
das zoals de vorige eigenaar van mijn hond ze kopen hem voor de kerstmis van hune jongen van 9 jaar en als de hond dan begint te puberen kunnen ze hem niet aan en bellen ze naar de kennel om te vertellen dat als ze de hond niet terugnemen ze hem laten inslapen!
zulke mensen zie ik liever dood dan levend!
er moest een databank komen voor zulke mensen in op te slaan en één keer dat ge ter in staat mag je nooit meer in het bezit zijn van een huisdier, zo wel een fixe boete laten betalen aan een fonds dat één keer perjaar verdeelt word onder alle dierenasielen, want die kunen ieder euro gebruiken.
vind dat gewoon schandalig ze kopen iets en als het niet meer past in hun wereldje moet het van de hand en ge moet nog oppasen of ze kopen achter af weer ne nieuwe die dan weer juist de nieuwe rage is
vind dat gewoon schandalig ze kopen iets en als het niet meer past in hun wereldje moet het van de hand en ge moet nog oppasen of ze kopen achter af weer ne nieuwe die dan weer juist de nieuwe rage is
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadverslaafde
dergelijke mensen zijn ziek in hun hoofd, wie laat er nu een levend wezen dat u graag ziet zonder omzien achter ?
En dan wil ik niet zeggen dat ze hem moeten afmaken of zo maar rekening houden met hun dieren.
Mijn hond is bijna 10 jaar niet van de kleinste (formaat zoals rothweiler of scheeper) en dit beestje gaat altijd mee.
Der zijn plaatsen genoeg waar ze wel welkom zijn.
Hij is zelf al een paar keer meegeweest op hotel en voor meer dan 1 overnachting.
Met vrouw kind hond en ik mocht ook mee.
Dus mensen kijk even rond voor je vertrekt, en anders zijn er toch nog altijd familie en vrienden die er even kunnen op letten.
Dit is een van de weinige zaken waar ik WOEST van word.
Grts,
En dan wil ik niet zeggen dat ze hem moeten afmaken of zo maar rekening houden met hun dieren.
Mijn hond is bijna 10 jaar niet van de kleinste (formaat zoals rothweiler of scheeper) en dit beestje gaat altijd mee.
Der zijn plaatsen genoeg waar ze wel welkom zijn.
Hij is zelf al een paar keer meegeweest op hotel en voor meer dan 1 overnachting.
Met vrouw kind hond en ik mocht ook mee.
Dus mensen kijk even rond voor je vertrekt, en anders zijn er toch nog altijd familie en vrienden die er even kunnen op letten.
Dit is een van de weinige zaken waar ik WOEST van word.
Grts,
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadrunner
- Contacteer:
meest gebruikte smoes volgens de politie : hond paar weken geleden verkocht meneer ...
waar ik het meest op flip is hoe zo iemand dan zorgeloos in de zon kan gaan liggen op vakantie, hoe hij/zij dat uitlegt aan buren/familie/vrienden dat de hond ineens weg is
zoals peter h zei : a pet is for life, not for x-mas
waar ik het meest op flip is hoe zo iemand dan zorgeloos in de zon kan gaan liggen op vakantie, hoe hij/zij dat uitlegt aan buren/familie/vrienden dat de hond ineens weg is
zoals peter h zei : a pet is for life, not for x-mas
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -