M'n Rienootje
- 
				BULLET-PROOF
- Quadverslaafde 
- 
				albrecht
- Quadrider 
Is dat zilver doorgekleurd, ik wil zeggen kompleet homogeen zilver gegoten?Charger69 schreef:Ralph
Ziet er al zeer mooi uit hoor en zeker zo in het zilver
Ik heb mij laten vertellen dat de zilveren Grizzly overtrokken zijn met een zilveren folie, klop dat?
http://forum.extreme4x4.be - join us !

Het is inderdaad niet door, de achterkant is grijs.
Gisteren nog wat rond geploegd, totaal geen last van motorwarmte. De ventilator gaat wel aan bij dat soort lage snelheden, maar geen enorme hittes.
Vanavond een testritje op de Maasvlakte.
Ik ga nog wel een ding voor om de gordel halen, want die snijd in m'n nek.

Gisteren nog wat rond geploegd, totaal geen last van motorwarmte. De ventilator gaat wel aan bij dat soort lage snelheden, maar geen enorme hittes.
					Laatst gewijzigd door Ralph op do 21 jun, 2007 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

- 
				BULLET-PROOF
- Quadverslaafde 
- 
				Yamaha Grizzly 700
- Quad Master 
of we bestellen samen een 4 puntsgordel?Ralph schreef:Het is inderdaad niet door, de achterkant is grijs.

Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660

27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
- 
				No Limit W-tec
- Quad GOD 
- Contacteer:
Nadeel van 4-punts is dat dat altijd in de weg zit als je dat even niet aan doet (bvb om naar de bakker te rijdenYamaha Grizzly 700 schreef:of we bestellen samen een 4 puntsgordel?Ralph schreef:Het is inderdaad niet door, de achterkant is grijs.
 )   Persoonlijk vind ik die originele niet slecht, maar idd hoesje zou wel mooie staan.
 )   Persoonlijk vind ik die originele niet slecht, maar idd hoesje zou wel mooie staan.www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team

Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Gisteren de sheave er in gezet. Was een leuk en interessant klusje, geeft je een mooie kijk op hoe een vario werkt. Met de kap er af en dan op het gas drukken, dan zie je precies hoe het werkt.
De sheave werkt goed, ik heb hem nu tot 70 km/h gehad, maar hij kan makkelijk harder, mede ook door de CDI denk ik. Die laatste werkt ook goed, als je bij zo'n 50 km/h het gas tot onderin trapt, dan voel je hem nog wegtrekken, voor een quad niet gek, maar voor een Rhino wel Ik ben zeer tevreden.
 Ik ben zeer tevreden.
Ook met dank aan Ed (Dozo) de lier getest werkt perfect.
 werkt perfect.

De sheave werkt goed, ik heb hem nu tot 70 km/h gehad, maar hij kan makkelijk harder, mede ook door de CDI denk ik. Die laatste werkt ook goed, als je bij zo'n 50 km/h het gas tot onderin trapt, dan voel je hem nog wegtrekken, voor een quad niet gek, maar voor een Rhino wel
 Ik ben zeer tevreden.
 Ik ben zeer tevreden.Ook met dank aan Ed (Dozo) de lier getest
 werkt perfect.
 werkt perfect.- 
				Yamaha Grizzly 700
- Quad Master 

ben benieuwd, dan gaan we eens samen rijden.
 ben benieuwd, dan gaan we eens samen rijden.