vermogen quad
moogi schreef:rappy 700 rijder schreef:wat noem jij snellere scooters?
hmm vooral runners want in mijn buurt doen ze namelijk egt stoer haha ze zeggen dat quads slome dingen zijn enzo. kan je het goed tunen zodat het een runner bijhoudt
Dan moet je even iemand uitnodigen met een raptor 700 oid en die tegen ze laten racen
Ja! Hiero, ik wil wel.
Binnenkort op YouTube, 700 VS 49.3cc
Binnenkort op YouTube, 700 VS 49.3cc
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En ik heb net de lotto gewonnen...Sander schreef:geloof me,
er zijn genoeg 70 cc scooters die zo'n raptor 700 eruit vlammen.
maar dan heb je zodanig veel geld erin zitten, dat je 3/4 een raptor hebt betaal.
zoals ik
Da's net zo geloofwaardig...
Je bent uit de buurt zie ik, dan ken je vast wel zo eentje die beweert dat te kunnen:)
awel, ik kom eens af, is een LTR-450 ook voeldoende?
Er zijn al een aantal scootertjes en aanhang geweest hier in de buurt, die eens wilden sprinten, die dingen liepen ook over de 100, en trokken goed op enzo, maar die raken echt geen kant, maak je maar geen zorgen... Sprookjes bestaal alleen in de boekjes
wel alfa ik geef je groot gelijk!AlfA schreef:En ik heb net de lotto gewonnen...Sander schreef:geloof me,
er zijn genoeg 70 cc scooters die zo'n raptor 700 eruit vlammen.
maar dan heb je zodanig veel geld erin zitten, dat je 3/4 een raptor hebt betaal.
zoals ik
Da's net zo geloofwaardig...
Je bent uit de buurt zie ik, dan ken je vast wel zo eentje die beweert dat te kunnen:)
awel, ik kom eens af, is een LTR-450 ook voeldoende?
Er zijn al een aantal scootertjes en aanhang geweest hier in de buurt, die eens wilden sprinten, die dingen liepen ook over de 100, en trokken goed op enzo, maar die raken echt geen kant, maak je maar geen zorgen... Sprookjes bestaal alleen in de boekjes
mijn broers hebben ook sprintscooterkes en wouden ook sprinten tegen mijn quadje(kfx400) en ik heb ze gewoon los achtergelaten!
en om eerlijk te zijn er steekt voor meer dan 3000 euro onderdelen op die scooterkes!
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik heb al tegen de allersnelste scooters van nederland gesprint (goede vriend van me) en ik laat ze ver achter met mijn raptor
als je zo,n scooter sneller wil hebben als een 700 of een 450 moet je er een 125cc crossblok in doen en helemaal opfokken dan heb je een kleine kans
als je zo,n scooter sneller wil hebben als een 700 of een 450 moet je er een 125cc crossblok in doen en helemaal opfokken dan heb je een kleine kans
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadverslaafde