vermogen quad
sander zodra je scooterke klaar is laat je je maar horen!
dan geef ik je met plezier mijn adres!
ik zit al veel langer dan jij in het scootertuning milieu en telkens als ik zo van die jonge manekes hoor stoefen vraag ik war ze mee rijen en wat eraan getund is!
dus laat maar is horen wat er onder de jouwe steekt!
dan geef ik je met plezier mijn adres!
ik zit al veel langer dan jij in het scootertuning milieu en telkens als ik zo van die jonge manekes hoor stoefen vraag ik war ze mee rijen en wat eraan getund is!
dus laat maar is horen wat er onder de jouwe steekt!
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
is ook omdat fireblade zich niet helemaal kan gebruiken zet daar maar es een langere brug op en nen degelijke rijder was het ook gedaanIzzY schreef:njah,
wel grappig om te zien. dat een beetje quad rijder zich toch wel gekrenkt voelt als iemand beweert dat een snelle scooter toch wel een raptor eruit rijd.
nou, ik weet wel dat jullie een scooter aardig onderschatten.
ikzelf kom uit de scootersprint scene, ben er inmiddels mee gestopt.
vriend van mij is er nog steeds mee bezig.
hier is een filmpje waar die tegen een fireblade sprint.
http://media.putfile.com/MOV02936-87
dit is een iets boven gemiddelde scooter, met 70cc er zijn nog veel snellere.
maargoed, uit een standaart raptor valt ook wel meer te halen, als je ook 2000 euro in een setup van een raptor steekt,.
dan is zo,n scooter ook weer kansloos.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
@ Sander
De reacties zijn helemaal niet van laag niveau, maar eerder begrijpelijk.
Ge moet u even een beetje in de plaats stellen van de quadrijders hier op het forum. Het is toch logisch dat als er iemand op het forum komt die met een scooter rijd en dan ook plots begint over dat zijn scooter gemakkelijk een quad weg trekt, deze mensen zich ergens geprikkeld voelen.
Als uw scooter daadwerkelijk zo snel is zoals gij zegt willen ze dit natuurlijk bewezen hebben. Er zijn er hier x tal die gerust met u willen sprinten om dit te testen. Dus is het aan u gewoon om te bewijzen wat uw scooter kan want gij daagt ze tenslotte uit en dan moet ge de uitdaging ook maar aangaan.
En niet met smoesjes afkomen van : deze scooters rijden niet alle dagen of iets anders...
Er zijn hier ook quads die niet alle dagen rijden, maar ik denk dat ze voor een uitdaging gerust wel openstaan. Dus ik zou zeggen neem de uitdaging aan en bewijs gewoon uw gelijk. Als ge wint dan hebt ge natuurlijk uw gelijk gehaald en maakt ge menig quadrijder beschaamd, maar het kan ook zijn dat ge afgaat als een gieter en dan moet ge de nederlaag ook waardig weten te dragen.
Indien ge de uitdaging niet aanneemt kunnen wij ervan uitgaan dat ge niet eens zelf zo een snelle scooter bezit, maar gewoon hoog van de toren ligt te praten over iemand anders zijn scooter of een soort van idool van u.
Dus ik zou zeggen : ge hebt een uitdaging gevorderd, neem hem nu dan ook met waardigheid op.
Zelf ben ik van Maasmechelen en zit ik in een milieu waarin ik al zéér veel gezien heb van stunts en snelheid. Dit is zo goed als wekelijks dat ik zulke dingen zie en eerlijk gezegd zou het mij ook verbazen wat gij zegt.
Maar zoals ik al zei, neem gewoon de uitdaging aan door te bewijzen dat gij zo een snelle scooter hebt en doe een sprint met de aangeboden kandidaten hier op het forum.
Groetjes.
De reacties zijn helemaal niet van laag niveau, maar eerder begrijpelijk.
Ge moet u even een beetje in de plaats stellen van de quadrijders hier op het forum. Het is toch logisch dat als er iemand op het forum komt die met een scooter rijd en dan ook plots begint over dat zijn scooter gemakkelijk een quad weg trekt, deze mensen zich ergens geprikkeld voelen.
Als uw scooter daadwerkelijk zo snel is zoals gij zegt willen ze dit natuurlijk bewezen hebben. Er zijn er hier x tal die gerust met u willen sprinten om dit te testen. Dus is het aan u gewoon om te bewijzen wat uw scooter kan want gij daagt ze tenslotte uit en dan moet ge de uitdaging ook maar aangaan.
En niet met smoesjes afkomen van : deze scooters rijden niet alle dagen of iets anders...
Er zijn hier ook quads die niet alle dagen rijden, maar ik denk dat ze voor een uitdaging gerust wel openstaan. Dus ik zou zeggen neem de uitdaging aan en bewijs gewoon uw gelijk. Als ge wint dan hebt ge natuurlijk uw gelijk gehaald en maakt ge menig quadrijder beschaamd, maar het kan ook zijn dat ge afgaat als een gieter en dan moet ge de nederlaag ook waardig weten te dragen.
Indien ge de uitdaging niet aanneemt kunnen wij ervan uitgaan dat ge niet eens zelf zo een snelle scooter bezit, maar gewoon hoog van de toren ligt te praten over iemand anders zijn scooter of een soort van idool van u.
Dus ik zou zeggen : ge hebt een uitdaging gevorderd, neem hem nu dan ook met waardigheid op.
Zelf ben ik van Maasmechelen en zit ik in een milieu waarin ik al zéér veel gezien heb van stunts en snelheid. Dit is zo goed als wekelijks dat ik zulke dingen zie en eerlijk gezegd zou het mij ook verbazen wat gij zegt.
Maar zoals ik al zei, neem gewoon de uitdaging aan door te bewijzen dat gij zo een snelle scooter hebt en doe een sprint met de aangeboden kandidaten hier op het forum.
Groetjes.
@ Sander, nogmaals mijn uitdaging, ik ben van in de buurt, zeg me waar en wanneer, en ik kom met plezier tot in Dilsen-Stokkem, laat charger maar afkomen als getuige
15j terug zat ik al in het scoorter (toen nog honda camino etc) tuning gebeuren, hadden toen ook beestjes die vlot 120 haalden en noem maar op. Maar ik ben niet zo naiëf de denken dat die dingen echt sneller zijn als een doorsnee quad.
Spreken we van de week 's avonds ergens af? je mag gerust enkele van je scooter vriendjes meebrengen die ook denken snel te zijn.
We sprinten tot bijv 9O/u ofzo...
Ik wacht benieuwd af op je reactie...
Erwin
15j terug zat ik al in het scoorter (toen nog honda camino etc) tuning gebeuren, hadden toen ook beestjes die vlot 120 haalden en noem maar op. Maar ik ben niet zo naiëf de denken dat die dingen echt sneller zijn als een doorsnee quad.
Spreken we van de week 's avonds ergens af? je mag gerust enkele van je scooter vriendjes meebrengen die ook denken snel te zijn.
We sprinten tot bijv 9O/u ofzo...
Ik wacht benieuwd af op je reactie...
Erwin
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Scootertjes kunnen idd hard gaan. Zie het 4e filmpje van onderen: http://www.scooter-freaks.nl/filmpjes/? ... ijk&cat=19
Die gast houd de ferrari bij
Die gast houd de ferrari bij
-
- Quadracer
die sprintscooters die jij laat zien is ook iets heel anders als dat je gewoon een aerox ofzo hebt met 70cc onder gelijk velen zich voorstellen..
aan de andere kant wil ik ook wel eens langskomen met de quad om te kijken hoe snel die scooter van jou loopt
aan de andere kant wil ik ook wel eens langskomen met de quad om te kijken hoe snel die scooter van jou loopt
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Het heeft niks te maken met bedreigd voelen maar gewoon feiten vaststellen en vastleggen. De koe bij de horens vatten.
Als ik morgen op een forum van hoogspringers ineens ga beweren dat ik vanuit stilstand bvb 2m hoog kan springen, gaan die zich ook aangesproken voelen en zeggen ' kom dat maar eens laten zien ". Logisch toch of niet soms ? Heeft niets met bedreigd voelen te maken maar is een beetje de nieuwsgierigheid van wel of niet !
Als ik morgen op een forum van hoogspringers ineens ga beweren dat ik vanuit stilstand bvb 2m hoog kan springen, gaan die zich ook aangesproken voelen en zeggen ' kom dat maar eens laten zien ". Logisch toch of niet soms ? Heeft niets met bedreigd voelen te maken maar is een beetje de nieuwsgierigheid van wel of niet !
-
- Quadverslaafde
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
ah nog opbouwen dus ge weet nog niet of het wat gaat worden, met andermans pk's stoefen kan iedereen, van die dit en die dat.Sander schreef:mag ik eerst op mijn gemak het ding opbouwen ja?
zodra het ding rijdt mag ieder van jullie afkomen.
ook al verlies ik, heb ik toch fun gemaakt.
ik vind het wel lachen dat iedereen zich zo bedreigd voelt.
en voor de duidelijkheid, ik ben niet bezig met "zomaar een aerox"
Met de mijne word wel iedere dag gereden en die weegt mss 5 keer zoveel als uwe scooter maar ik ga de uitdaging ook aan.
Laat voor de rest uw niet quad gerelateerde comments in het cafe achter, daar wordt wel meer gelachen en laat dit serieus blijven.
Toegevoegd na 2 minuten:
En nog opbouwen, sterk!Sander schreef:geloof me,
er zijn genoeg 70 cc scooters die zo'n raptor 700 eruit vlammen.
maar dan heb je zodanig veel geld erin zitten, dat je 3/4 een raptor hebt betaal.
zoals ik
EN ROFLOL 6000eurie in een scooter(wat gaat ge op uw 18de doen?)
Laatst gewijzigd door FLIPmode op ma 25 jun, 2007 16:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Wild & Wicked
-
- Easy Quadrider