aantal kW Z/KFX 400??
-
- Toeschouwer
aantal kW Z/KFX 400??
Weet er soms iemand van de 400 rijders hoeveel kW of pK's deze beestjes hebben en of ze er tevreden van zijn?
positieve en minder positieve eigenschappen?
positieve en minder positieve eigenschappen?
Is veel over te vinden op dit forum maar zal toch even enkele puntjes opnoemen.
Quad heeft een 32pk op de achterwielen, dat is meer voldoende om met de voorwielen van de grond te komen als je in 2de versnelling het gas flink opentrekt.
Top is ongeveer 120km/h dus voor de prestaties hoef je je zeker niet te schamen.
Blok is overgenomen van de DRZ400S/DRZ400E en dus zeer betrouwbaar.
Watergekoeld, 5versn + achteruit.
Frame heeft enkele zwakke plekken die je vermoedelijk niet tegenkomt bij recreatief gebruik, maar als je echt wilt gaan crossen zou ik het frame verstevigen.
Heb zelf de Kawa400 uitvoering en ben er zeer tevreden over.
Beste quad die ik tot nog toe gehad heb.
Heeft alles dat je als allrounder nodig hebt, en is alles voor te krijgen als je hem optimaal wilt afstemmen voor mx/baan/supermotard etc.
Quad heeft een 32pk op de achterwielen, dat is meer voldoende om met de voorwielen van de grond te komen als je in 2de versnelling het gas flink opentrekt.
Top is ongeveer 120km/h dus voor de prestaties hoef je je zeker niet te schamen.
Blok is overgenomen van de DRZ400S/DRZ400E en dus zeer betrouwbaar.
Watergekoeld, 5versn + achteruit.
Frame heeft enkele zwakke plekken die je vermoedelijk niet tegenkomt bij recreatief gebruik, maar als je echt wilt gaan crossen zou ik het frame verstevigen.
Heb zelf de Kawa400 uitvoering en ben er zeer tevreden over.
Beste quad die ik tot nog toe gehad heb.
Heeft alles dat je als allrounder nodig hebt, en is alles voor te krijgen als je hem optimaal wilt afstemmen voor mx/baan/supermotard etc.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
- Contacteer: