begrenzer monteren
begrenzer monteren
hoi,
Ik heb een derbi senda die te hard gaat.
Nou heb ik een begrenzer gekocht, maar hoe moet ik die aansluiten.
Ik hoop dat iemand kan helpen
Hier hep ik foto's die misschien kunnen helpen
Ik heb een derbi senda die te hard gaat.
Nou heb ik een begrenzer gekocht, maar hoe moet ik die aansluiten.
Ik hoop dat iemand kan helpen
Hier hep ik foto's die misschien kunnen helpen
het is dan wel geen quad, maar crosse doet t wel:P
Weet je ook hoe je deze aan kan sluitende_jerre schreef:ik heb een goedkopere manier voor te begrenzen. uwe cdi aftappen en met een schuifweerstandje ertussen aan uw kader hangen. zo heb je stroomverlies en verlies je snelheid en door het weerstandje kan je hem regelen. werkt goed hoor bij mij . en ze kunnen het niet achterhalen met de politiescanner
het is dan wel geen quad, maar crosse doet t wel:P
-
- Quadrider
- Contacteer:
maar ik wil nu ni lastig doen ma wat aansluiten? ² als je da schuifweerstand bedoeld: je legt de + en - van je cdi een stukje bloot. vaan daar vertrekken 2 kabeltjes naar je kader/chassis. en op de kabeltjes van de cdi naar de kader zet je een schuifweerstandje. als je bedoelt hoe je de cdi aansluit dan weet ik het niet. dit systeem kost je maar 2.5€ voor een deftig schakelaartje.
p.s.: soldeer die draajes aan elkaar en doe er wat isolatie tape rond.
p.s.: soldeer die draajes aan elkaar en doe er wat isolatie tape rond.
-
- Quadracer
hij bedoelt of je weet hoe je ZIJN begrenzer erop moet zetten en niet die van jou
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...