vermogen quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Bij zo'n sprintje kan je de eerste 50 meter éxht niet zeggen da je sneller bent... een sprint over 400m, dat telt :)

Sommigen van degene die me kennen uit de tunigwereld, zullen wel weten dat ik in Assen, Nederland, een jaar of 6 geleden op het circuit gesprint heb tegen een Lambo Countach, en ja, daar bleef ik ook de eerste 100m vlot naast met mijn 1.9TD zonder electronice, enz...
Maar vanaf toen heb ik alleen zijn achterkant gezien, en na 200m was die achterkant al serieus klein :lol:

Die beelden die je hier ziet stellen dus niets voor, als het om sprinten gaat.
Als ik tegen 'n auto moet sprinten, blijf ik ook ver voorop, tot 90km/u, maar daarna is 't gedaan...

Als je probeert te stoefen over iets, doe het dan over iets wat je zelf HEBT en gebruikt, en niet iets uit de boekjes...
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

:rock: 1-0 voor erwin :p :knikduim:
2017 raptor 700 SE
Sander
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Sander »

ik denk dat gij eerder in een hoek moet gaan lopen wenen.
komop man, ik zeg iets over een scooter, direct 3 pagina's vol geblaat.
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Gij noemt 3 pagina's vol geblaat. Wat had ge nu eerlijk gezegd verwacht op een quadforum ? Hier zijn gasten bij die competitie rijden en noem maar op.
Had gij nu echt gedacht dat die zomaar doodgewoon zich laten de kop vol zeveren van iemand die zijn scooter eerst nog moet bouwen en al met de pluimen gaat vliegen die hij niet heeft ?

Denk toch eens goed na jong vooraleer ge ergens iets uitlokt waarvan ge al op voorhand weet dat het de verkeerde kant opgaat. Volgens mij hebt ge er gewoon plezier in, anders zou ge niet meer reageren en gewoon uw scooter zo snel mogelijk verder af maken en de het bewijzen.

FORUMLEDEN : gun deze gast zijn pleziertje niet door jullie op te naaien, en antwoord er gewoon niet meer op !
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

:chagarijn: :slot:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Goed idee Sven, ik zet er 'n slotje op, want dit is 'n eindeloze discussie...

@Sander : Tegen dat je je vliegmasjien in orde hebt, laat je hier maar even iets weten, dan kom ik eens af, ben wel benieuwd wat je in mekaar aan't steken bent.
Tot dan geen van deze onzinnige discussies meer...
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Gesloten