KFX 700
KFX 700
Hoi,
Kzal mij eerst is voorstellen want kben hier nog maar sinds enkele weken terecht gekomen. Ik ben Kenny Hendrickx en ben al een tijdje bezig met offroad maar dan vooral met 4x4's. Mijn eerste speelgoed was een suzuki vitara en na een 3-tal jaar is er een patrol in de plaats gekomen. Nu zijn we weer een jaartje verder en heb ik zin in iets nieuws, EEN QUAD .
Kga jullie ni langer aant lijntje houden, hier zijn de foto's:
Ik ga voortaan al mijn aanpassingen in dit topic plaatsen.
Kzal mij eerst is voorstellen want kben hier nog maar sinds enkele weken terecht gekomen. Ik ben Kenny Hendrickx en ben al een tijdje bezig met offroad maar dan vooral met 4x4's. Mijn eerste speelgoed was een suzuki vitara en na een 3-tal jaar is er een patrol in de plaats gekomen. Nu zijn we weer een jaartje verder en heb ik zin in iets nieuws, EEN QUAD .
Kga jullie ni langer aant lijntje houden, hier zijn de foto's:
Ik ga voortaan al mijn aanpassingen in dit topic plaatsen.
Laatst gewijzigd door Lucifer op di 01 jul, 2008 18:32, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrider
Man da zijn KNAPPE kleuren !
Zijn die nog steeds ingeschreven met landbouwplaat?
Zijn die nog steeds ingeschreven met landbouwplaat?
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Denk dat die standaard een 120km/h doet.coolboyke schreef:man man man , machtige 700
vraagje , hoe snel gaat die ongv ? en de acceleratie met welke quad kan je die ongv vergelijken?
Met welke quad je de acceleratie kan vergelijken, geen idee, kheb nog met geen andere gereden. Kweet wel dat als je het kot opendraait je op je rug ligt .
-
- Quad Master
Topsnelheid is zo'n 110 - 115km/ucoolboyke schreef:man man man , machtige 700
vraagje , hoe snel gaat die ongv ? en de acceleratie met welke quad kan je die ongv vergelijken?
Qua acceleratie zit je gelijk met de raptor 660.
Heb nog dragrace gehouden met m'n kfx700 op de erasmus cross tegen de ltr450 en yfz (standaard blok) ook. Die zijn net iets sneller weg, maar het is echt niet zoveel
-
- Quadverslaafde
prachtig beest heb je daar, je gaat er zeker nog veel rijplezier aan hebben,
Greetz Iche
Greetz Iche
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
mooi, mooi en draag er zorg voor
En welkom op forum.
Grts
En welkom op forum.
Grts
poor, stupid and ugly